  • 51. Data: 2018-03-13 00:09:55
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze nadal takie z kawalkiem eepromu sa znaczaco drozsze (tzn o 1$) od
    > takich bez,

    Myślę, że marketingowcy odpowiednio by to odzyskali :) Ale w sumie jakbym
    się znał na marketingu, to byłbym marketingowcem :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 52. Data: 2018-03-13 00:11:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pamieci nieulotne w pewnym okresie byly problemem, ale to sie skonczylo
    > ze 30 lat temu. Telewizory jakos pamietaly programy

    Mój jeden pamiętał... aż przestał :) zawsze włączał się na tym kanale, na
    którym się go wyłączyło, aż w pewnym momencie coś mu odbiło i zaczął się
    zawsze włączać na jedynce.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 53. Data: 2018-03-13 01:44:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A jaki konkretny model? Mam wprawdzie dość state, ale czołowej
    > (podobno) firmy z tej branży i niepośledni typ, sporo droższe
    > niż pięćset. Mówią, że teraz wszędzie rządzi marketing, ale to
    > musi być ściema. Bo gdyby któryś napiszą "nasze radia pamiętają
    > raz ustawione stacje", to bym pewnie kupił zaraz i zapamiętał
    > producenta.

    Radio w starej wierzy Thomsona, jeszcze z magnetofonem.
    Po wywaleniu korków miga wyświetlaczem bo zgubił godzinę
    ale ustawienie kanałów w radiu pamięta. :-)

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2018-03-13 01:49:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-12 o 23:38, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Ani 10 zł ani milion sztuk. Poza tym cena i tak zostanie zaokrąglona.

    > Różnica kilku zł nie zmieni wyniku głosowania.

    Z tym bym dyskutował.
    Zwłaszcza że wiemy o producencie który na cenę urządzenia konkurencji
    wynoszącą 1200zł odpowiedział ceną 1199,50zł. Tu różnice zrobiło pół zł.

    > Niektórzy czytają dane techniczne oraz szukają testów w Internecie.

    Producenta interesuje ogół a nie niektórzy.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2018-03-13 03:42:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RadoslawF napisał:

    > Radio w starej wierzy Thomsona, jeszcze z magnetofonem.
    > Po wywaleniu korków miga wyświetlaczem bo zgubił godzinę
    > ale ustawienie kanałów w radiu pamięta.

    Nie wierzę by ktoś to miał zamontowane w samochodzie.

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2018-03-13 04:45:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie wierzę by ktoś to miał zamontowane w samochodzie.

    A dlaczego miałby to mieć w samochodzie?
    Ja piszę o sprzęcie AGD a nie samochodowym.
    Skoro piszesz tylko o innym niż ten z tytułu podaj to otwartym tekstem.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2018-03-13 08:26:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RadoslawF napisał:

    > A dlaczego miałby to mieć w samochodzie?

    Bo od samego początku wszyscy piszą tu o tej zdumiewającej właściwości
    odbiorników samochodowych, drogich i tanich.

    > Ja piszę o sprzęcie AGD a nie samochodowym.

    Zatem nie na temat.

    > Skoro piszesz tylko o innym niż ten z tytułu podaj to otwartym tekstem.

    ???

    --
    Jarek

  • 58. Data: 2018-03-13 08:38:27
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > Ani 10 zł ani milion sztuk. Poza tym cena i tak zostanie zaokrąglona.

    > Różnica kilku zł nie zmieni wyniku głosowania.

    > Niektórzy czytają dane techniczne oraz szukają testów w Internecie.

    Myślisz, że w instrukcji producent się chwali jak synchronizowany jest
    zegarek albo podaje jego dokładność? W internecie przeczytasz narzekania
    ludzi po roku, jak już dany model wyjdzie ze sprzedaży.

    Ostatnio jak podłączałem kuchnię, to producent nawet nie napisał w
    instrukcji, żeby sprawdzić gdzie idzie przewód fazowy i neutralny. Miało
    to o tyle znaczenie, że przy odwrotnym podłączeniu klawiatura
    pojemnościowa generowała wiele klików przy każdym dotknięciu.

  • 59. Data: 2018-03-13 08:42:05
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Mój jeden pamiętał... aż przestał :) zawsze włączał się na tym kanale, na
    > którym się go wyłączyło, aż w pewnym momencie coś mu odbiło i zaczął się
    > zawsze włączać na jedynce.

    kurski zhakował ci tv;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 60. Data: 2018-03-13 09:54:14
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-03-12 o 21:29, Marek S pisze:

> [...]
    > dolara x miliony urządzeń" robi różnicę. Zgoda. Niech średniej klasy
    > piekarnik kosztuje 1200zł. Jeden rezystor SMD to np. 1gr. Kwarc jest
    > 1000x droższy. Niby dużo. To niech k...wa producent sprzeda mi ten
    > piekarnik za 1201zł. Czy sądzisz, że jeśli złotówka różnicy będzie, to
    > zrobi mi to różnicę jako potencjalnemu klientowi? Ba, nawet niech
    > napisze na szybie tego piekarnika, że to innowacja, zegar niezależny od
    > 50Hz z sieci, a cena będzie tej "innowacji" 10x wyższa: czyli 1210zł w
    > sumie. Czy to naprawdę robi różnicę Twoim zdaniem?

    Tyle, że od lat 50Hz było lepszym wzorcem czasu dla zegarków niż kwarc.
    Trudno, żeby po pojawieniu się niespodziewanych problemów w miesiąc/dwa
    zastąpiono w sklepach wszystkie kuchenki nowymi z zegarami niezależnymi
    od 50Hz.
    P.G.