  • 81. Data: 2014-07-17 23:06:17
    Temat: Re: Zdjęcie legitymacyjne 35x45 mm [DIY]
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.07.14 12:21, XX YY pisze:

    > cienie w tle sie zawsze pojawia jesli sie oswietla jedna lampa.

    Nie zawsze się pojawi w takim przypadku (jedna lampa). Jeśli tło
    będzie odpowiednio daleko, to cień tła nie sięgnie.

    --
    collie

  • 82. Data: 2014-07-18 05:01:37
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-16 21:37, XX YY pisze:

    > szanujacy sie fotograf kupuje tylko w sklepach , w ktorych oferuje sie garnitury w
    wysokiej rozdzielczosci ;-)

    Poza tym, że nabrałem trochę mięśni, to mam marynarkę za 1500 zł - D&G.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 83. Data: 2014-07-18 19:24:02
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 05:01:37 +0200, Konspirator napisał(a):

    > W dniu 2014-07-16 21:37, XX YY pisze:
    [...]
    > Poza tym, że nabrałem trochę mięśni, to mam marynarkę za 1500 zł - D&G.

    Budżetowa znaczy się...

    BP,NMSP.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 84. Data: 2014-07-30 01:59:47
    Od: Anai <a...@a...pl>

    W dniu 10.07.2014 09:13, Konspirator pisze:
    > Potrzebuję. Najprościej byłoby iść do fotografa, ale znając życie,
    > byłbym z niego niezadowolony, a w domu mam wszystko co potrzebne do
    > samodzielnego wykonania.
    > W sieci widziałem jakieś poradniki, ale może ktoś coś z doświadczenia?
    > Formalne wymagania jak do zdjęcia do D.O.: 35 x 45 mm, jasne tło, bez
    > nakrycia głowy.
    > Jak już je zrobię, to będę wiedział jak podretuszować, żeby dobrze
    > wyglądało (docelowo druk na plastiku, więc wypada podciągnąć ostrość i
    > kontrast). No ale właśnie - najpierw trzeba zrobić, a nie jestem
> [...]
    Nie wiem czy ktoś pisał, a nie mam cierpliwości czytać całego wątku,
    ale jeśli chcesz uniknąć cienia obok postaci należy ją ustawić ok metra
    od ściany (tła).
    http://jak-zrobic-zdjecie-do-do.gu.ma/

    Nie dalej jak przedwczoraj przy pomocy odchylanego ekranu LCD w moim
    aparacie i wężyka zrobiłam sobie całkiem udane (moim zdaniem, pani w
    urzędzie też nie oprotestowała więc chyba jednak O.K) zdjęcie do DO.

    http://foto-legit.gu.ma/ :D
    --
    Pozdrówki
    Anai