  • 1. Data: 2014-07-09 12:10:45
    Temat: Które skanery?
    Od: "MIR" <n...@a...pl>

    [z Grupy pl.comp.grafika]

    Do Skanerów SNAPSCAN 1236u po pewnym czasie pojawiły zaktualizowane wersje
    oprogramowania, dzięki temu skanery te nadal mogą współpracować z
    komputerami z systemem WINDOWS XP.

    Proszę o INFO:

    CZY, oraz KTÓRE typy płaskich skanerów Agfa mogą pracować z komputerami z
    nowszymi wersjami systemu, mianowicieWINDOWS 7 i 8 - bardzo proszę
    o podzielenie się takimi informacjami - mam bowiem kilka skanerów płaskich
    Agfy różnych wersji SNAPSCAN i zamierzam wystawić je na akcjach Allegro,
    ale nie wiem czy byłoby to sensowne.

    Z pozdrowieniem [ - ] MIR

  • 2. Data: 2014-07-09 18:08:32
    Temat: Re: Które skanery?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Wed, 9 Jul 2014 12:10:45 +0200, MIR napisał(a):

> [...]
    > Agfy różnych wersji SNAPSCAN i zamierzam wystawić je na akcjach Allegro,

    Próbowałem, nie działają out-of-the-box. Działają za to z płatnym
    oprogramowaniem VueScan, które swoją drogą jest bardzo dobre.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 3. Data: 2014-07-09 18:10:12
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Wed, 9 Jul 2014 18:08:32 +0200, Sylwester Zarębski napisał(a):

    > SNAPSCAN 1236u

    PS. Testowane z powyższym, nie wiem które inne działają lub nie, ale po
    szybkim przejrzeniu strony Agfy wszystkie z podobnego rocznika raczej
    nie działają pod W7/Vista.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 4. Data: 2014-07-09 19:01:33
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2014-07-09 12:10, MIR pisze:

> [...]
    > Agfy różnych wersji SNAPSCAN i zamierzam wystawić je na akcjach Allegro,

    Niedawno oddałem do "utylizacji" skaner Agfa Arcus II (na SCSI).
    Trochę za duża krowa już była (i ciężka - chyba ze 20 kg), skanowanie
    transparentne przestało mi być potrzebne, więc...
    Używałem go z kartą 19160 Adaptec'a. Działał w XP, Viście i w Siódemce.
    Uruchomienie w Viście i 7 wymaga ściągnięcia ze strony Adaptec'a
    odpowiedniego sterownika. Na stronie Agfy jest jakiś program do
    zarządzania skanerem, ale Vuescan to rzeczywiście doskonałe rozwiązanie.

  • 5. Data: 2014-07-09 19:30:58
    Temat: [2]: Które skanery?
    Od: "MIR" <n...@a...pl>

    1. Czy ten program Vuescan jest płatny dla firm - natomiast dla użytkowników
    domowych jest bezpłatny?

    2. Jeżeli jest płatny - ile trzeba zapłacić?

    Bardzo dziękuję za podjęcie tematu. [ - ] MIR

    =

  • 6. Data: 2014-07-10 14:32:18
    Temat: Re: [2]: Które skanery?
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 19:30, MIR pisze:
> [...]
    > domowych jest bezpłatny?
    >
    > 2. Jeżeli jest płatny - ile trzeba zapłacić?
    >
    > Bardzo dziękuję za podjęcie tematu. [ - ] MIR

    www.hamrick.com

    JD