    From: Anai <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjęcie legitymacyjne 35x45 mm [DIY]
    Date: Wed, 30 Jul 2014 01:59:47 +0200

    W dniu 10.07.2014 09:13, Konspirator pisze:
    > Potrzebuję. Najprościej byłoby iść do fotografa, ale znając życie,
    > byłbym z niego niezadowolony, a w domu mam wszystko co potrzebne do
    > samodzielnego wykonania.
    > W sieci widziałem jakieś poradniki, ale może ktoś coś z doświadczenia?
    > Formalne wymagania jak do zdjęcia do D.O.: 35 x 45 mm, jasne tło, bez
    > nakrycia głowy.
    > Jak już je zrobię, to będę wiedział jak podretuszować, żeby dobrze
    > wyglądało (docelowo druk na plastiku, więc wypada podciągnąć ostrość i
    > kontrast). No ale właśnie - najpierw trzeba zrobić, a nie jestem
> [...]
    Nie wiem czy ktoś pisał, a nie mam cierpliwości czytać całego wątku,
    ale jeśli chcesz uniknąć cienia obok postaci należy ją ustawić ok metra
    od ściany (tła).
    http://jak-zrobic-zdjecie-do-do.gu.ma/

    Nie dalej jak przedwczoraj przy pomocy odchylanego ekranu LCD w moim
    aparacie i wężyka zrobiłam sobie całkiem udane (moim zdaniem, pani w
    urzędzie też nie oprotestowała więc chyba jednak O.K) zdjęcie do DO.

    http://foto-legit.gu.ma/ :D
    --
    Pozdrówki
    Anai