  • 1. Data: 2010-12-03 13:55:13
    Temat: Zdjecia simlocka z Ery - jaka procedura
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    Mam telefon Noki, ktory jakies 3 lata temu kupilem w Erze.
    Jest simlock i teraz chce to zdjac aby uzywac innej karty.
    Jak to zrobic w salonie, jaka procedura? Nie mam faktury, paragonu - minelo
    X lat.
    Zdjecie blokady sim "na miescie" kosztuje 30 pln

  • 2. Data: 2010-12-03 14:04:56
    Temat: Re: Zdjecia simlocka z Ery - jaka procedura
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Angorm" napisał:

    > Mam telefon Noki, ktory jakies 3 lata temu kupilem w Erze.

    Z abonamentem?

    > Jest simlock i teraz chce to zdjac aby uzywac innej karty.
    > Jak to zrobic w salonie, jaka procedura? Nie mam faktury, paragonu
    > - minelo X lat.

    Nie szkodzi, powinni mieć Ciebie i Twój telefon w swojej bazie. Mojej żonie
    zdjęli bez żadnych papierów. Blokadę z telefonu, oczywiście ;-)

    > Zdjecie blokady sim "na miescie" kosztuje 30 pln

    Najpierw jednak zaatakuj salon, tyle że ostatnio spory tłum się tam kłębi w
    przedświątecznym amoku. Więc mogą próbować Cię spławić.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-12-03 21:22:52
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

    Jest możliwość tylko i wyłącznie w salonach (w sklepach firmowych już
    nie), które są tylko w największych miastach. Duplikat możesz zamówić na
    infolinii. Przyjdzie Ci pocztą i wtedy uderzasz do salonu.

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 4. Data: 2010-12-04 13:26:26
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Angorm" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > minelo X lat.
    > Zdjecie blokady sim "na miescie" kosztuje 30 pln

    Jaki konkretnie model? Może "na internecie" da się taniej