  • 1. Data: 2010-12-03 09:44:36
    Temat: Android - jak zorganizować profil "nocny"?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Nabyłem niedawno HTC Desire HD. Przesiadłem się z Nokii 5800. Być może
    to pokutuje teraz i niepotrzebnie walczę z wiatrakami usiłując przenieść
    podświadomie funkcjonalność z Nokii na HTC. Mam nadzieję, że mi pomożecie.

    Otóż w Nokiach definiowałem sobie profil używany w nocy. Polegał on na
    tym, że były sygnalizowane dźwiękiem jedynie połączenia z grupy
    "rodzina". SMSy i połączenia od klientów były wyciszone. W HTC jest
    mnóstwo opcji personalizacji lecz nie doszukałem się powiązania z
    grupami osób. Taka funkcjonalność wydaje mi się dość podstawową a mimo
    to nie mogę doszukać się jej w nowym telefonie. Przypuszczam, że inne
    podejście stosuje się w Androidach. Jak tego dokonać?

  • 2. Data: 2010-12-06 20:17:17
    Temat: Re: Android - jak zorganizować profil "nocny"?
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-12-03 10:44, Marek pisze:
> [...]
    > to nie mogę doszukać się jej w nowym telefonie. Przypuszczam, że inne
    > podejście stosuje się w Androidach. Jak tego dokonać?

    Przyłączę się do pytania.
    Po zmianie N95 8GB na Desire też mi brakuje takiej opcji.

    Pozdr.
    Skorupa

  • 3. Data: 2010-12-07 06:23:31
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 03-12-2010 10:44, Marek rzecze:

    > grupami osób. Taka funkcjonalność wydaje mi się dość podstawową a mimo
    > to nie mogę doszukać się jej w nowym telefonie. Przypuszczam, że inne
    > podejście stosuje się w Androidach. Jak tego dokonać?

    Rewelacja ten Android. W końcu po zbój komuś w telefonie
    zarządzanie połączeniami, prawda? Przecież najważniejsza jest
    nawigacja i fejsbuk...

    No dobra, proszę:
    http://forum.android.com.pl/f134/profile-filtrowanie
    -poa-ae-czea-wg-ustawionych-grup-37295/

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2010-12-07 09:47:09
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Rewelacja ten Android. W końcu po zbój komuś w telefonie
    > zarządzanie połączeniami, prawda? Przecież najważniejsza jest
> [...]

    dziekuje za wyciagniecie mojego posta z forum :)
    mi sie nadal nie udalo ustawic tego, tak jakbym chcial i telefony o 21.55 od
    klienta, ktory wpadl na wspanialy pomysl i musi sie ze mna bezzwlocznie
    podzielic doprowadza do szewskiej pasji...

  • 5. Data: 2010-12-07 12:12:35
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 07-12-2010 10:47, prg rzecze:

    > dziekuje za wyciagniecie mojego posta z forum :)

    Cała przyjemność po mojej stronie :-)

    > mi sie nadal nie udalo ustawic tego, tak jakbym chcial i telefony o

    Ale czego konkretnie nie udało się ustawić?
    Groups to voicemail? Innej aplikacji?

    "Panie, to nie działa! Gdzieś tu mi jakieś okienko
    wyskoczyło, kliknąłem OK i dalej nie działa!"

    > 21.55 od klienta, ktory wpadl na wspanialy pomysl i musi sie ze mna
    > bezzwlocznie podzielic doprowadza do szewskiej pasji...

    Może czas kupić telefon zamiast zabawki ;-)

    A w tak zwanym międzyczasie możesz wypróbować to:
    http://a.farproc.com/auto-ring

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2010-12-07 17:11:46
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Ale czego konkretnie nie udało się ustawić?
    > Groups to voicemail? Innej aplikacji?

    ta aplikacja chce ode mnie pieniedzy, problem w tym, ze nie posiadam karty
    kredytowej a karty tzw. internetowej nie moge zalozyc, bo rejestracja mi odrzuca
    dane. niby pierdola, ale nie mam kiedy tego pchnac do przodu.

    > Może czas kupić telefon zamiast zabawki ;-)

    cos w tym jest, ale docelowo chcialem sie pobawic w wolnym czasie w pisanie
    aplikacji pod androida

    > A w tak zwanym międzyczasie możesz wypróbować to:
    > http://a.farproc.com/auto-ring

    sprawdze, dzieki!

  • 7. Data: 2010-12-07 17:51:18
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > A w tak zwanym międzyczasie możesz wypróbować to:
    > http://a.farproc.com/auto-ring

    dziala przepieknie, o to mi wlasnie chodzilo, dzieki!

  • 8. Data: 2010-12-08 17:25:38
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-07 18:51, prg pisze:

    > dziala przepieknie, o to mi wlasnie chodzilo, dzieki!

    Sprawdziłeś jak to działa? Czy da się zrobić tak, że "w nocy" telefony
    będą przepuszczane z grupy kontaktów o nazwie "rodzina" i "znajomi" a
    inne będą bezgłośne?

  • 9. Data: 2010-12-08 17:33:28
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-07 13:12, Dominik & Co pisze:

    > Może czas kupić telefon zamiast zabawki ;-)

    Sęk w tym, że telefony są telefonami w jednym a zabawkami w drugim. Co z
    tego, że np. Nokia 5800 (której właśnie się pozbyłem) potrafiła osiągnąć
    w/w cel a gdy email przyszedł to nie potrafiłem załącznika pobrać.
    Musiałem korzystać z uprzejmości jakiegoś biura aby tam wejść na moją
    skrzynkę i zgrać coś na pendriva. Chore!

    Nie widzę natomiast problemu aby coś sobie wgrać (co poleciłeś np) i
    mieć oba te cele zrealizowane.

  • 10. Data: 2010-12-15 02:52:16
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    prg <b...@b...pl> wrote:
    > dziala przepieknie, o to mi wlasnie chodzilo, dzieki!

    Jest jeszcze Ringer Genie.

    p.