  • 1. Data: 2010-12-02 23:05:35
    Temat: [Play Fresh] Darmowe SMS-y
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Witam,

    Play fresh, taryfa: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci.
    Konto doladowane kwota 50zł, w prezencie dostalem 2000sms do wszystkich.
    Wykorzystalem cala kwote, ale zostalo mi jeszcze 1800 sms-ow waznych do
    polowy stycznia.
    Co sie stanie jak teraz doladuje konto za 5zł, za ktore normalnie dają 100
    sms na 5 dni?

    W regulaminie pisze "8. Okresy wazności bonusów nie sumują się."

    Czy po doladowaniu przepadna te sms-y ktore teraz mam i zostanie mi 100szt
    na 5 dni?
    Czy te 1800 szt co mam mi jednak zostanie?

    Przerabial to juz ktos?

    josefff

  • 2. Data: 2010-12-02 23:19:04
    Temat: Re: [Play Fresh] Darmowe SMS-y
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > 100szt na 5 dni?
    > Czy te 1800 szt co mam mi jednak zostanie?

    Regulamin głosi:

    9. W przypadku, gdy Użytkownik w okresie ważności darmowych SMS-ów nie
    wykorzystał wszystkich darmowych SMS-ów przyznanych na podstawie danego
    Doładowania i w tym okresie dokona kolejnego Doładowania, otrzyma
    kolejną liczbę darmowych SMS-ów wynikających z tego Doładowania. *Liczba
    darmowych SMS-ów zsumuje się*, a okres ważności zsumowanych, darmowych
    SMS-ów będzie zawarty odpowiednio w najdłuższym okresie ważności
    darmowych SMS-ów w przypadku dokonania przez Użytkownika Doładowań o
    różnej wysokości.

    Czyli zostanie ci 1800 + 100 SMS-ów na 5 dni, od dnia doładowania, czyli
    380 SMS na dzień ;) Nie sądzę, byś wykorzystał ;) Może lepiej przejść na
    profil podstawowy lub internetowy i za 6 PLN kupować pakiet 500 SMS-ów?

    I SMS-ów nie dostałeś w prezencie, tylko za nie zabuliłeś. Nie popadaj w
    marketingowy bełkot.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-12-03 00:01:48
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 gru 2010 00:19, Grzexs pisze:
    > I SMS-ów nie dostałeś w prezencie, tylko za nie zabuliłeś. Nie popadaj w
    > marketingowy bełkot.

    Tak? To jak doładujesz kartę z intencją wydzwonienia tej kwoty i wiesz
    że nie wyślesz ani jednego smsa, kurde, to dopiero ból, bulić za coś co
    Ci nie potrzebne i nie skorzystasz, musi być Ci ciężko tak wyrzucać
    pieniądze..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-12-03 00:11:24
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > że nie wyślesz ani jednego smsa, kurde, to dopiero ból, bulić za coś co
    > Ci nie potrzebne i nie skorzystasz, musi być Ci ciężko tak wyrzucać

    Z całym szacunkiem, ale moje stwierdzenie opiera się na rozwinięciu
    ogólniejszej tezy, że nic nie ma za darmo.

    Czy ów posiadacz Play Fresh'a mógłby korzystać z opcji "Darmowe SMS-y",
    gdyby nie zapłacił tych 50 PLN? Jeśli nawet te 50 PLN ma "na koncie
    telefonu", to jednak realnie już kasę wydał.

    A w ogóle nie ma przymusu tkwienia w opcji "Darmowe SMS-y", ani nawet
    posiadanie komórki nie jest obowiązkowe.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-12-03 05:50:45
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pt 3 12 2010 0:19, Grzexs pisze:

    > I SMS-ów nie dostałeś w prezencie, tylko za nie zabuliłeś. Nie popadaj w
    > marketingowy bełkot.

    Flejm na temat już był. Spóźniłeś się.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.