  • 1. Data: 2010-12-02 21:45:15
    Temat: Play Fresh 1 a Play Fresh 9 - dziwna sprawa
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Zauważyłem ciekawą rzecz w Play Fresh. Otóż po wysłaniu kodu *111*49*1#
    na jednym z moich telefonów wyświetla się taryfa "Play Fresh 1", a na
    innym "Play Fresh 9". Oba są w profilu "podstawowym".

    A co ciekawsze, zauważyłem też pewne różnice "taryfowe", np. w tym "1"
    po doładowaniu za 5 PLN termin środków bonusowych wydłuża się, a w tym
    "9" - nie.

    Czy może są jeszcze jakieś inne różnice? Czy może są jeszcze jakieś inne
    odmiany "Play Fresha"?

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-12-02 22:06:38
    Temat: Re: Play Fresh 1 a Play Fresh 9 - dziwna sprawa
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzexs" napisał;

    > Zauważyłem ciekawą rzecz w Play Fresh. Otóż po wysłaniu kodu
    > *111*49*1# na jednym z moich telefonów wyświetla się taryfa
    > "Play Fresh 1",

    Podpisałeś cyrograf i dostałeś "Zestaw Startowy Play Fresh za 1 zł"?

    > a na innym "Play Fresh 9".

    Kupiłeś (być może przy przenoszeniu numeru) starter PF za 9 zł?

    JoteR

  • 3. Data: 2010-12-02 23:08:02
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Podpisałeś cyrograf i dostałeś "Zestaw Startowy Play Fresh za 1 zł"?

    > Kupiłeś (być może przy przenoszeniu numeru) starter PF za 9 zł?
    >
    > JoteR

    W obu przypadkach numery przenoszone z innych sieci, żadnych cyrografów.
    Ale jakie startery - nie pamiętam! Chyba były takie gratisowe z 5 PLN na
    koncie.

    Zauważyłem jeszcze coś ciekawego. W tym "1" po doładowaniu ze strony za
    5 PLN termin środków bonusowych się wydłuża o miesiąc, a w tym "9" -
    nie. Ale to może nie ma nic wspólnego.
    --
    Grzexs