  • 51. Data: 2009-05-26 10:49:44
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: Marx <M...@n...com>

    Nie podoba mi sie. Nie napisze dlaczego, bo sie pani obrazi i Janko
    zaraz schowa zdjecia.
    Albo napisze - pani nie w moim guscie i zaden artysta i zaden aparat
    tego nie zmienia. A ten papieros to juz ohyda.
    Marx

  • 52. Data: 2009-05-26 10:53:19
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Zaimponowales mi ;)

    Wilk morski zaimponowal Krakusowi... milo ;-)

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4104 (20090526) __________

  • 53. Data: 2009-05-26 10:57:51
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 26 May 2009 12:39:55 +0200, marek augustynski napisał(a):

    > a dlaczego?

    http://www.dziennik.pl/files/archive/00078/FR_Exklus
    iv_nr_56_45_78603g.jpg

    --
    www.warszawski.info

  • 54. Data: 2009-05-26 11:09:06
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > http://www.dziennik.pl/files/archive/00078/FR_Exklus
    iv_nr_56_45_78603g.jpg

    :)
    Tylko to jest bez sensu.. czysto estetyczne, glamurowate ala moda.

    marek

  • 55. Data: 2009-05-26 11:14:41
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    ...::QRT::... napisał(a):

    > http://www.dziennik.pl/files/archive/00078/FR_Exklus
    iv_nr_56_45_78603g.jpg

    Buty jak sama nazwa wskazuje nosi się w butonierce!

    wer

  • 56. Data: 2009-05-26 11:41:53
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > :)
    > Tylko to jest bez sensu.. czysto estetyczne, glamurowate ala moda.

    Nie prawda, to jest po prostu zerżnięte z "Brazil" Terry Giliama.
    http://www.cyberpunkreview.com/images/brazil09.jpg

    I dziwne, że Tyszkiewicz na to poszła bo to też z "Brazil" (ta sama
    bohaterka)
    http://www.tiemposfuturos.es/Imagenes/brazil_4.jpg

    No ale tak to bywa jak się trafi na idiotę z aparatem i ambicjami
    jednocześnie :)))

  • 57. Data: 2009-05-26 11:44:56
    Od: Paweł Spychalski <p...@s...info>

    W dniu 2009-05-26 12:18, "Paweł W." pisze:

    > Parę tematów niżej masz temat "Ocen artyzm". To jest link do strony, na
    > której jakiś uniwersytet umieścił swój algorytm oceniający artyzm
    > fotografii.

    nie artyzm, tylko jak głosi nazwa współczynnika, wartość estetyczna

    --
    Pozdrawiam,

    Paweł Spychalski
    http://www.spychalski.info

  • 58. Data: 2009-05-26 11:47:26
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    http://www.dziennik.pl/files/archive/00078/FR_Exklus
    iv_nr_56_45_78603g.jpg

    > Nie prawda, to jest po prostu zerżnięte z "Brazil" Terry Giliama.
    > http://www.cyberpunkreview.com/images/brazil09.jpg

    A od razu zerżnięte. Cała kultura obrazkowa tak funkcjonuje i funkcjonowala.

    wiesz ilu jest takich idiotów?:)

    pozdrawiam
    marek

  • 59. Data: 2009-05-26 12:00:58
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 26 May 2009 04:41:53 -0700 (PDT), mg napisał(a):

> [...]
    > http://www.cyberpunkreview.com/images/brazil09.jpg
    >
    > I dziwne, że Tyszkiewicz na to poszła bo to też z "Brazil" (ta sama

    nie skumała, albo stwierdzila ze inni nie zakumają :)

    --
    www.warszawski.info

  • 60. Data: 2009-05-26 12:06:14
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Że tak offtopicznie zapytam: czy krytyk filmowy musi być
    > producentem i reżyserem filmów? Może jeszcze scenopisarzem?

    Odpowiadając na Twoje pytanie, przede wszystkim powinien być znawcą tematu,
    bo uzasadnienie w stylu "to jest do kitu" niewiele wnosi, bo ktoś inny
    powie, że jest świetnie i rewelacyjnie i też niewiele z tego wynika. Być
    może jest to wymiana drobnych złośliwości, ale skoro na forum, to każdy może
    się przyłączyć. A ja po prostu chciałem się dowiedzieć czym może poszczycić
    się M.L. bo często wypowiada się w wielu kwestiach i raczej nie wygląda na
    zwykłego zjadacza czerstwej bułki w piekarni, ale na takiego co czasem
    upiecze w wiejskim piecu chlebowym pyszny i pachnący bochen. I tyle.

    Pozdrawiam
    Wojtek