  • 41. Data: 2009-05-26 10:03:17
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Irytacja nie sprzyja uwadze.
    > Przeczytaj jeszcze raz cytat z Johna, powoli ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie no, spoko, ja irytację Adama rozumiem, ale właśnie żeby się nie
    irytować mam KF. Tylko czasem mi ktoś wyciągnie czyjąś
    kretyńską/prowokacyjną odpowiedź do mnie. I tylko wtedy się irytuję, ale
    generalnie mniej jakby. Czasem lepiej nie wiedzieć :-)

    --
    Mirek

  • 42. Data: 2009-05-26 10:05:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://acquine.alipr.com/

  • 43. Data: 2009-05-26 10:08:34
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > http://acquine.alipr.com/

    Nie strzelaj do mnie z linkow. Nie ufam kazdemu.
    Napisz tu.

    Pozdr.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4104 (20090526) __________

  • 44. Data: 2009-05-26 10:18:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    quent pisze:

    > Nie strzelaj do mnie z linkow. Nie ufam kazdemu.
    > Napisz tu.

    Parę tematów niżej masz temat "Ocen artyzm". To jest link do strony, na
    której jakiś uniwersytet umieścił swój algorytm oceniający artyzm
    fotografii.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 45. Data: 2009-05-26 10:19:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 May 2009 12:08:34 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    4104 (20090526) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    a programowi który bez twojej wiedzy i kontroli dokleja śmieci do każdego
    posta zaufałeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 46. Data: 2009-05-26 10:23:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > a programowi który bez twojej wiedzy i kontroli dokleja śmieci do każdego
    > posta zaufałeś?

    Wypadaloby napisac co pod linkiem sie znajduje - nie sadzisz?

  • 47. Data: 2009-05-26 10:25:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Parę tematów niżej masz temat "Ocen artyzm". To jest link do strony, na
    > której jakiś uniwersytet umieścił swój algorytm oceniający artyzm
    > fotografii.

    No tak... nie skojarzylem tego

  • 48. Data: 2009-05-26 10:38:51
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > No.
    >
    > Pewnie nie mial Tamrona ;)

    Ale za to jak Janko i nie tylko trzyma się modelki niezawodowej:)

    http://sexualityinart.wordpress.com/2007/08/29/hendr
    ik-kerstens-and-his-
    daughter-paula-for-her-for-others-forever-stopping-t
    ime-and-oblivion-sandro-
    botticelli-johannes-vermeer-leonardo-da-vinci-and-re
    mbrandt/

    pozdrawiam
    marek

  • 49. Data: 2009-05-26 10:39:55
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > z butem na głowie było by jeszcze lepiej :>

    a dlaczego?

    pozdrawiam
    marek

  • 50. Data: 2009-05-26 10:48:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > sygnatur wirusów 4104 (20090526) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Zaimponowales mi ;)