  • 1. Data: 2009-05-25 14:55:54
    Temat: Poradnik początkującego fotografa ;)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    My tu piszu, piszu, a Microsoft popełnił taki poradnik ;)

    http://www.microsoft.com/windowsmobile/pl-pl/photos/
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 2. Data: 2009-05-25 15:12:15
    Temat: Re: Poradnik początkującego fotografa ;)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > My tu piszu, piszu, a Microsoft popełnił taki poradnik ;)
    >
    > http://www.microsoft.com/windowsmobile/pl-pl/photos/

    > ale telefony z systemem Windows Mobile dzięki swoim szczególnym funkcjom
    umożliwiają robienie najwyższej jakości zdjęć, zarządzanie nimi oraz udostępnianie
    osobom, które na pewno zechcą je zobaczyć.

    Jakież to szczególne funkcje? Duża matryca i porządna wieloelementowa
    optyka ??? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-25 15:15:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <b...@4...com>,
    Grzegorz Krukowski nabazgrał:
    > My tu piszu, piszu, a Microsoft popełnił taki poradnik ;)
    >
    > http://www.microsoft.com/windowsmobile/pl-pl/photos/

    ,,[...] oraz udostępnianie osobom, które na pewno zechcą je zobaczyć.''

    No, to teraz masowo fotopstrykacze będą kupować te telefony z Windows :]

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 4. Data: 2009-05-25 21:37:41
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik <lrem@...> napisał
    > ,,[...] oraz udostępnianie osobom, które na pewno zechcą je zobaczyć.''
    a wzięli pod uwagę tych, którzy nie chcą ich widzieć? ;)