  • 11. Data: 2010-08-10 13:45:14
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/32 - fotoplenery.eu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 12:17:14 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > daleko go przenieśli ;-)

    Bo ten to taki zwykły - z katolickiej Warmii, żaden tam polityczny
    ze stolicy... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2010-08-10 18:23:00
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Aug 10, 9:27 am, "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Danse macabre na dwa wymiary:
    > http://www.photoactive.chicadii.com/Sierpien_2010/Da
    nse_macabre_na_dw...

    Bardzo przyjemna kompozycja. :-)

    Ag
    --
    up'n'down
    http://flickr.com/jazzwink

  • 13. Data: 2010-08-10 18:27:50
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Aug 10, 8:04 am, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!

    To ja troszku pocztowkowo...

    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4858079298/lig
    htbox/

    Ag
    --
    light, I see light
    http://flickr.com/jazzwink

  • 14. Data: 2010-08-10 19:42:56
    Od: JD <j...@g...com>

    On 10 Sie, 09:04, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Zamykam mocno juz przeterminowany watek zdjecia
    > tygodnia nr 30 i rozpoczynam nowy o nrze 32.
    > Wszystkich fotografujacych grupowiczow zachecam do
    > udzialu

    ja ostatnio komórkowo fotografuje budowniczych nowej Warszawy:

    http://jacek3d.deviantart.com/#/d2vfkia
    http://jacek3d.deviantart.com/#/d2vi7w5
    http://jacek3d.deviantart.com/#/d2vqru3

    JD

  • 15. Data: 2010-08-10 20:41:48
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > http://fav.me/d2vlu2t

    ( Pełny link: )
    ( http://sonorov.deviantart.com/art/337-174019205 )

    Podoba mi się.

    Zakręcone jest ;)

    Jedno na drugim: woda, niebo, drzewo, trawa. Zwykle to się układa "od
    dołu" albo "do dołu" a tutaj "centralnie wychodzi" jedno z drugiego.
    Prosta ale mocna kompozycja nie jest stabilna. Po odwróceniu kadru
    rzuca się w oczy puste miejsce, które teraz jest w dolnej części
    kadru. Jednak ta pustka daje wrażenie jakby drzewo miało w nią spaść.
    I tu zaczyna się zabawa - "spaść" w górę czy w dół? Wpaść w wodę czy w
    chmury?

  • 16. Data: 2010-08-10 20:49:29
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Wszystkich fotografujacych grupowiczow zachecam do udzialu

    http://mgpl.deviantart.com/art/405-173191796
    http://mgpl.deviantart.com/art/406-173191955
    http://mgpl.deviantart.com/art/404-173191306

    * * *
    Kobietę trzeba trzymać krótko
    A krótko to nie znaczy długo
    One to nawet dosyć lubią
    A jeśli nie to jakiś cud to

    Poza tym jestem przekonany
    że wszystkie znane dotąd damy
    są tak jak kwiaty cięte w maju
    szalenie krótko się trzymają

    Kobietę krótko trzymać trzeba
    Poić ją winem lub szampanem
    A potem warknąć coś nad ranem
    Wieczorem zaś przychylić nieba

    Poza tym jestem przekonany...

    Kobiety krótko trzymać trzeba
    namiętnym szeptom ich nie ulec
    Latem je zmieniać jak koszule
    Na stałe mieć gdy przyjdzie zima

    Poza tym jestem przekonany...
    J.
    Janczarski
    * * *

    ;) ;) ;)

  • 17. Data: 2010-08-10 20:51:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:41:48 -0700 (PDT), mg napisał(a):

> [...]
    > kadru. Jednak ta pustka daje wrażenie jakby drzewo miało w nią spaść.
    > I tu zaczyna się zabawa - "spaść" w górę czy w dół? Wpaść w wodę czy w

    No no, przeczytać coś takiego od Ciebie to nie byle jaki komplement ;)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 18. Data: 2010-08-10 21:10:10
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > No no, przeczytać coś takiego od Ciebie to nie byle jaki komplement ;)

    A co to ja ten tego za przeproszeniem jestem?

    ;)

  • 19. Data: 2010-08-10 21:12:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:10:10 -0700 (PDT), mg napisał(a):

    > A co to ja ten tego za przeproszeniem jestem?
    >
    > ;)

    No wiesz, większość twoich zdjęć mi się podoba, więc, ten tego... ;)

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 20. Data: 2010-08-11 08:51:19
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    Dziekuje :)

    Pozdrawiam,