  • 1. Data: 2010-07-28 07:49:18
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/30 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    Dzisiaj tylko szybciutko informuje, ze mozna pokazywac
    i krytykowac (lub chwalic) nowe zdjecia w nowym watku ZT,
    ktory niniejszym rozpoczynam

    Jak zwykle przypominam, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-07-28 08:34:22
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/30 - fotoplenery.eu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 09:49:18 +0200, tomek napisał(a):

    > Dzisiaj tylko szybciutko informuje, ze mozna pokazywac i krytykowac (lub
    > chwalic) nowe zdjecia w nowym watku ZT, ktory niniejszym rozpoczynam

    To ja nadal idę w krajobraz miejski ;-)

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/4774062629/size
    s/l/

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 3. Data: 2010-07-28 15:32:22
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Ja tak dość biednie zapodam coś ze swojej starego IS S3. W sumie jakość
    tych fotek nie do końca licuje z tym szanownym forum, ale mi się one
    zawsze podobały:

    http://lh4.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/S1tlyghmoKI/AAAAAA
    AAG0I/kq_uSoJXRbo/IMG_0902.JPG
    http://lh6.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/S1tlKlmMQAI/AAAAAA
    AAGvw/W9RuhDJY6gA/IMG_0810.JPG

  • 4. Data: 2010-07-29 12:07:05
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 28 of Jul 2010 17:32, Rafal Jankowski wrote:

    > Ja tak dość biednie zapodam coś ze swojej starego IS S3. W sumie
    > jakość tych fotek nie do końca licuje z tym szanownym forum, ale mi
> [...]

    Narciarz świetny! Dobry moment i światło, centralna kompozycja
    nie przeszkadza.
    I najfajniejsze, że zrobione kompaktem na zielonym ustawieniu :-)
    Przy innym, chyba trudniej byłoby uchwycić ten najlepszy moment.

    --
    nb

  • 5. Data: 2010-07-29 12:09:13
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

[...]

    Zbyt sztywno trzymasz się kadru.

    marek

  • 6. Data: 2010-07-29 14:58:14
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Dzisiaj tylko szybciutko informuje, ze mozna pokazywac
    > i krytykowac (lub chwalic) nowe zdjecia w nowym watku ZT,
    > ktory niniejszym rozpoczynam

    Żeby za ostry i za kolorowy ten wątek nie był ...

    http://mgpl.deviantart.com/art/411-173193388
    http://mgpl.deviantart.com/art/412-173193434

  • 7. Data: 2010-07-29 15:06:06
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    http://lh6.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/S1tlKlmMQAI/AAAAAA
    AAGvw/W9RuhDJY6gA/IMG_0810.JPG
    > Zbyt sztywno trzymasz sie kadru.

    A bardziej obrazowo to ten narciarz zaraz przypier... w dol
    kadru ;)

  • 8. Data: 2010-07-29 15:11:43
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 29 Lip, 14:09, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Zbyt sztywno trzymasz się kadru.
    >
    > marek
    ..wtedy nie widac by bylo cienia tego narciarza, a tak obraz jest
    zywszy.
    StaM

  • 9. Data: 2010-07-29 15:29:20
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > ..wtedy nie widac by bylo cienia tego narciarza, a tak obraz jest
    > zywszy.

    Mi nawet podoba się. Mówię ogólnie o zbyt dużym przywiązaniu do kadru. Jak by
    to... Strach przed kadrem, jak gdyby miał on wyjątkowe znaczenie. No i
    wychodzi tak w pół drogi, ani to kadr ani nie kadr;)
    jasne?:)

    marek

  • 10. Data: 2010-07-29 15:31:31
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > to... Strach przed kadrem, jak gdyby miał on wyjątkowe znaczenie. No i
    > wychodzi tak w pół drogi, ani to kadr ani nie kadr;)

    Aha. W jednym i drugim zdjęciu.