  • 21. Data: 2010-07-30 21:09:09
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/30 - fotoplenery.eu
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Jul 29, 9:33 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > > Noca z ukrycia...
    > >http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4749737329/li
    ghtbox/

    > Jak duże to masz?

    1063 x 1600, 5.44MB
    Bo?

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 22. Data: 2010-07-30 22:43:08
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 30 of Jul 2010 14:03, Olgierd wrote:

    > Surrealistyczne!

    Co surrealistyczne?
    Realistyczne - w Polsce - że ludzie patrzą na siebie tak,
    jakby chcieli się natychmiast pożreć. Na tych zdjęciach,
    chcą się pożreć nieco później albo wcale.

    --
    nb

  • 23. Data: 2010-07-31 06:47:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pomidorka?
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/57/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2010-07-31 10:26:25
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > 1063 x 1600, 5.44MB

    Ała!

    > Bo?

    Bo to świetne zdjęcie jest. Lekko przegięta jest ta historia, ale i tak
    posiada to co ma posiadać, czyli szerszy kontekst.
    Strasznie małe. Kupiłbym od Cebie większe i na papierze:) Jeśli byś sprzedała:)

    marek

  • 25. Data: 2010-08-01 21:58:33
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    To jeszcze pozwolę sobie dorzucić coś z ostatniego weekendu wyłącznie ze
    względu na sam wodospad, bo fotka chyba jednak słaba jest.
    http://lh5.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TFXZZMZvGfI/AAAAAA
    AAJWU/3mZj_2ALiNE/IMG_3092.JPG
    Póki co nikt nie napisał, że zaśmiecam grupę, więc staram się wyczuć gdzie
    leży granica ;).

  • 26. Data: 2010-08-01 23:33:51
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Jul 31, 11:26 am, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Ała!

    Ja tam sie w drobnice nie bawie. :-)

    > Strasznie małe. Kupiłbym od Cebie większe i na papierze:) Jeśli byś sprzedała:)

    Odezwij sie na maila wobec tego.

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 27. Data: 2010-08-02 16:52:57
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-28 09:49, tomek pisze:
    > Witam,
    >
    > Dzisiaj tylko szybciutko informuje, ze mozna pokazywac

    http://www.flickr.com/photos/grzegorek/4853787090/li
    ghtbox/

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 28. Data: 2010-08-09 21:28:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Dawno nic tu nie wrzucałem. Dzisiaj więc wrzucę:

    http://lh6.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TGByAmu31TI/AAAAAA
    AAI48/f-Fc7iaINzs/s720/US%20Praga.jpg

    http://lh3.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TGByADtuu1I/AAAAAA
    AAI44/CqyLssJqPqg/s720/Foton%20Praga.jpg