  • 1. Data: 2010-01-05 13:28:16
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/01 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku!

    Po calkiem udanym ostatnim watku o czym swiadczy chocby zdjecie
    autorstwa Piotra Sikory

    http://www.photoactive.chicadii.com//content/view/36
    7/93/

    przyszedl czas by zresetowac licznik i rozpoczac od
    nowa odliczac do 52 ;)

    Tym razem dziekuje wszystkim autorom zdjec z watkow
    roku 2009 i wszystkich zapraszam do pokazywania i komentowania
    zdjec w roku 2010. A to ze w ostatnim watku pojawili sie nowi autorzy
    jest chyba dobra wrozba aktywnosci grupowiczow w nadchodzacych 52 tygodniach.

    Jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-01-05 14:05:43
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/01 - fotoplenery.eu
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100103/pano
    _noc_zakopane_m_.jpg

    pozdrawiam :)

    Witek

  • 3. Data: 2010-01-05 14:16:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Jan., 15:05, "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>
    wrote:
    > http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100103/pano
    _noc_zakopane_m_.jpg

    > pozdrawiam :)
    >
    > Witek

    qrde
    ale masz fajna prace.

  • 4. Data: 2010-01-05 15:24:49
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > qrde
    > ale masz fajna prace.

    praca fajna.
    Ja tylko z takim małym noworocznym przypomnionkiem, że panoramy fotograficzne
    zaczęły się gdzieś w połowie wieku dziewiętnastego. Jeśi w Twoich
    wcześniejszych wykłądach owy wątek się pojawił to przepraszam;)

    marek

  • 5. Data: 2010-01-05 16:20:37
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Mój LDR po raz pierwszy.
    Jakość siadła po wysłaniu ale w porównaniu z fatalnym kadrowaniem to nic.
    Nie zawsze jest czas.
    http://www.imageno.com/hzbyx4pzrvqapic.html
    Powitanie Nowego roku nad morzem.

  • 6. Data: 2010-01-05 16:58:45
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Gil pisze:
    > Mój LDR po raz pierwszy.
    > Jakość siadła po wysłaniu ale w porównaniu z fatalnym kadrowaniem to nic.

    mi się podoba, ale to raczej nie jest LDR ;) Wręcz HDR by tu miał
    zastosowanie.

    > Nie zawsze jest czas.
    > http://www.imageno.com/hzbyx4pzrvqapic.html
    > Powitanie Nowego roku nad morzem.

    patrząc na krótkie rękawki i granie na zewnątrz raczej nie Bałtyckim :)

    --
    Pozdrawiam,
    W.

  • 7. Data: 2010-01-05 20:19:09
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Witek Kaszkin pisze:
    > http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100103/pano
    _noc_zakopane_m_.jpg

    Zastanawiałem się, czy jechać w Taterki w przyszłym tygodniu -
    przekonałeś mnie. Rewelacja.

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 8. Data: 2010-01-05 20:28:08
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    tomek pisze:
    > A to ze w ostatnim watku pojawili sie nowi autorzy
    > jest chyba dobra wrozba aktywnosci grupowiczow w nadchodzacych 52 tygodniach.

    Ja powiem tak: inicjatywa ta, śledzona przeze mnie od samego w zasadzie
    początku i z jednakową uwagą, jest jedną z ostatnich rzeczy, które mnie
    tu regularnie przyciągają. Dzięki Tomek. Spowodowałeś, że ludziska -
    oprócz samego robienia zdjęć - czasem je nawet pokażą. Ba, nawet o nich
    czasem - o zgrozo - podyskutują. Ja udzielam się rzadko, bo nie ma za
    bardzo jest czym się chwalić, ale popatrzeć lubię. Dziś jednak wyjątkowo
    kilka knotów z niedzieli:
    http://turysta.maniooo.pl/jezioro-rosnowskie-zima#mo
    re-114
    Dobrego roku wszystkim życzę.

  • 9. Data: 2010-01-05 21:10:26
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > patrząc na krótkie rękawki i granie na zewnątrz raczej nie Bałtyckim :)
    > Pozdrawiam,
    > W.

    Nie nad Bałtykiem choć nie widze przeszkód aby w Kołobrzegu, czy w Sopocie tak
    troszkę pograli w Nowy Rok. Nawet w kożuchach.
    Oczywiście zdjęcie nad morzem Śródziemnym. Po zachodzie słońca łatwo poznać jaka
    to mniej więcej okolica.
    Dzieki za miłe słowo. Podbudowuje na Nowy Rok.

  • 10. Data: 2010-01-05 22:47:52
    Od: JD <j...@g...com>

    On 5 Sty, 14:28, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.photoactive.chicadii.com//content/view/36
    7/93/

    > przyszedl czas by zresetowac licznik i rozpoczac od

    http://jacek3d.deviantart.com/art/5-149348325

    wiosna mazury wieczór

    __
    Pozdrawiam