  • 1. Data: 2009-12-14 17:46:12
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Jak co poniedzialek konczymy nasze zdjeciowe dyskusje w watku
    (tym razem 49) i zaczynamy nowy watek (tym razem o okraglym nrze 50)

    Ze zdjec pokazanych w ubieglym tygodniu chyba najbardziej utkwilo
    mi w pamieci zdjecie autorstwa FKV

    http://img26.imageshack.us/img26/8199/zlypies.jpg

    Wszystkich fotografujacych grupowiczow serdecznie zapraszam wiec
    do nowego swiezutkiego watku Zdjecia Tygodnia

    Jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-12-14 17:48:22
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Wszystkich fotografujacych grupowiczow serdecznie zapraszam wiec
    > do nowego swiezutkiego watku Zdjecia Tygodnia

    odpowiedz jest natychmiastowa:

    Punkt kulminacyjny sie zbliza

    oto w samym jadrze cyklonu:

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=58EA6855C425F0A6
    395BA743FA0854B5

    nieco inaczej :

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=0D3F5FDDF76A63D2
    64B06254676DAF3E

    i dla uspokojenia nerwow:

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=8E472B184F7E681D
    863187B95DACD80A

    taryfa nocna:

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=90D5439CC22D92F0
    A856E9A228E6E375

    wciskamy lewy przyciski mouse - link , nastepnie " otworz".

    czekamy chwile - panoramy w tej wersjji uproszczonej maja ok 8 mb .
    po ok 30 - 60 sek a moze i dluzej panorama otwiera sie sama , po czym
    delektujemy sie przestrzenia i krajobrazem.

  • 3. Data: 2009-12-14 18:02:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ja mam mocne postanowienie jednego pstryknięcia dziennie kojarzącego się
    w dość specyficzny sposób ze świętami. Zdjęcie na dziś - Mikołaj
    spełniający warunki ustawy o ochronie danych:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/41/6.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-12-14 18:06:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > http://www.DropBox.pl/file.php?name=58EA6855C425F0A6
    395BA743FA0854B5

    Ciekawe ile ludzi zechce otworzyć plik bez rozszerzenia o nazwie
    ''jadro'' :)
    Dzizas, pięćdziesięciu chłopa tłumaczyło tydzień temu, a tan dalej swoje...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/

  • 5. Data: 2009-12-14 18:19:58
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

    > http://www.DropBox.pl/file.php?name=8E472B184F7E681D
    863187B95DACD80A

    Niestety instrukcja w Thunderbirdzie nie działa ... nigdy nie wiem jak
    to otworzyć :/
    nie możesz normalnych plików wrzucić ?

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 6. Data: 2009-12-14 19:15:34
    Od: Stanislaw <k...@y...com>

    On 14 Gru, 18:48, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > po ok 30 - 60 sek a moze i dluzej panorama otwiera sie sama , po czym
    > delektujemy sie przestrzenia i krajobrazem.

    esswel

  • 7. Data: 2009-12-14 19:24:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    dorzucam jeszcze dwie

    wlasciwie najwazniejsza:

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=2BB90C51A0219248
    DBB72AB175BF5959

    i oddajaca kolory otoczenia:

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=65AD4FC875F23A97
    1B047BD81955B83C

  • 8. Data: 2009-12-14 19:27:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Dez., 19:19, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

    D863187B95DACD80A

    > Niestety instrukcja w Thunderbirdzie nie działa ... nigdy nie wiem jak
    > to otworzyć :/
    > nie możesz normalnych plików wrzucić ?

    sa normalne
    zwykly ciag zerojedynkowy.
    umnie hula w kazdej konfuguracji.

    jesli sciagniesz przez download to moze jesli dopiszesz po nazwie
    pliku .swf zadziala .
    potrzebujesz flasha

  • 9. Data: 2009-12-14 19:51:26
    Od: JD <j...@g...com>

    On 14 Gru, 18:46, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    >

    > Wszystkich fotografujacych grupowiczow serdecznie zapraszam wiec
    > do nowego swiezutkiego watku Zdjecia Tygodnia

    Koników ciąg dalszy:
    http://jacek3d.deviantart.com/art/konie-cd-146761255

    JD

  • 10. Data: 2009-12-14 20:09:41
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqb.googlegroups.com...

    > dorzucam jeszcze dwie

> [...]

    Nie umiesz dołożyć do tego prostego HTML'a zeby nie robić takiej siary?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj