  • 71. Data: 2009-12-11 07:31:46
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    f...@a...pl napisał(a):

    [...]

    > Nie tylko górale niestety .... co i rusz taki widoczek można zobaczyć
    > gdziekolwiek

    A czasem poczytac o tym co sie stanie jak taki zwierz juz bez lancucha
    dopadnie np male dziecko... (I tu problem quasi fotograficzny: ratujemy
    czy fotografujemy?) Zmierzam do tego, ze to juz nie jest pupilek domowy
    tylko zdziczaly drapieznik.

    j.

  • 72. Data: 2009-12-11 07:48:27
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 11 Dec 2009 08:31:46 +0100, januszek <j...@p...irc.pl>
    wrote:

    Jo jo, tylko kto do tego doprowadził? Pies? Po prostu niektórzy ludzie
    są głupi w pewnych sprawach i już.

    A już wracając do dyskusji o zwierzętach i wsi to mi się zawsze
    przypomina ta piosenka: http://www.youtube.com/watch?v=Q844kmcodh4

    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 73. Data: 2009-12-11 07:52:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Jo jo, tylko kto do tego doprowadził? Pies? Po prostu niektórzy ludzie
    > są głupi w pewnych sprawach i już.

    O! I tu jest sedno: jak ludzką głupotę pokazać na zdjęciu ;)

    j.

  • 74. Data: 2009-12-11 07:56:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 08:31, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    > dopadnie np male dziecko... (I tu problem quasi fotograficzny: ratujemy
    > czy fotografujemy?)  Zmierzam do tego, ze to juz nie jest pupilek domowy

    wystarczy psu zrobic maly ogrodzony wybieg , spuscic z lancucha , bude
    ocieplic , od czasu do czasu zaprosic jakiegos towarzysza / ke z
    tego samego gatunku , niech sobie pogadaja.

    Ludzie nie zdaja sobie sprawy z tego. Pewnie gdyby uswiadomic to wielu
    by tak zrobilo.
    Normalnie na wsiach o tym nie mysla . Jadac przez europe takich
    obrazkow sie nie widzi.
    Trzymanie psa na lancuchu jest prawanie zabronione. W USA pies ma
    prawo szczekac 3 razy dziennie po 5 minut . Niby absurd , ale psy
    zadowolone nie maja potrzeby dlugiego ujadania albo wycia.
    Jesli robilby to dluzej , to byloby to nie tylko uciazliwe dla
    otoczenia , ale oznaczal rowniez ze i z psem cos nie tak.

    Te bestie sa inteligentniejsze od niejednego czlowieka. Moj np
    potrafi zakopac kosc, a taki JD nie potrafi otworzyc pliku i jeszcze
    sie tym chwali.

  • 75. Data: 2009-12-11 07:58:27
    Od: f...@a...pl

    Dnia 11-12-2009 o 08:31:46 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

> [...]
    > dopadnie np male dziecko... (I tu problem quasi fotograficzny: ratujemy
    > czy fotografujemy?) Zmierzam do tego, ze to juz nie jest pupilek domowy

    Raczej nie chodzi już o spuszczenie z łańcucha ale o odpowiednie
    traktowanie i nie umieszczanie od początku w takich warunkach. To że się
    rzuca na dzieci to nie jest do końca jego wina, to nadal jest zwierzę a
    niejednokrotnie jego "zwierzęcość" i dzikość jest tylko umiejętnie
    regulowana przez właściciela poprzez tresurę lub jej brak. A tutaj
    dochodzimy do zachowań ludzi w odniesieniu do zwierząt. Ten pies straszy
    na Gubałówce w samym centrum turystycznego ruchu (notabene nie wiem czego
    on mógł tam pilnować, stoku?) a jego wygląd i zachowanie to tylko efekt
    naszego ludzi do niego zachowania. Jeżeli już jest psem który pilnuje, to
    dajmy mu warunki, nie wymagam cudów ale chociaż łańcuch mógłby być lżejszy
    od przywiązanego doń psa a sam pies posiadał legowisko z minimum wygodami
    w postaci chociażby odrobiny siana.
    --
    FKV

  • 76. Data: 2009-12-11 09:06:01
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    z.googlegroups.com...

    > Te bestie sa inteligentniejsze od niejednego czlowieka. Moj np
    > potrafi zakopac kosc, a taki JD nie potrafi otworzyc pliku i jeszcze
    > sie tym chwali.

    A moze wybierzemy trola roku 2009?
    moi kandydaci to:

    zeglownik
    bezksywy
    jansal
    xxyy

    Ma ktos jeszcze propozycje?

    Pozdrawiam :)
    JD

  • 77. Data: 2009-12-11 09:19:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 10:06, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
> [...]

    chlopie wyznanie twoje ze nie potrafisz otworzyc pliku jest
    rozbrajajace.

    to nic innego jak autoselekcja.
    osobnicy o niskim IQ nie potrafiacy obsluzyc internetu sami sie
    eliminuja z gry pozostawiajac miejsce innym bardziej rozwinietym. Taki
    etap ewolucji.

  • 78. Data: 2009-12-11 11:10:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 11 Dec 2009 01:19:26 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    wiadomoscinews:77fc9605-cad5-4075-86b9-995aaef0d3bc@
    z41g2000yqz.googlegroups.com...

    Przewodas, ale udziela się na p.r.f.s-f :)

  • 79. Data: 2009-12-11 11:24:23
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 12:10, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    wiadomoscinews:77fc9605-cad5-4075-86b9-995aaef0d3bc@
    z41g2000yqz.googlegroups.com...

    > Przewodas, ale udziela się na p.r.f.s-f :)
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."- Zitierten Text
    ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    tak tak , rowniez Libiszewski to ja.

  • 80. Data: 2009-12-11 11:24:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 10:06, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
> [...]

    jesli powstanie taka klasyfikacja , chetnie oddam na siebie samego
    glos.
    lubie wygrywac.