  • 81. Data: 2009-12-11 11:25:49
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 08:58, f...@a...pl wrote:

> [...]
    > niejednokrotnie jego "zwierzęcość" i dzikość jest tylko umiejętnie
    > regulowana przez właściciela poprzez  tresurę lub jej brak. A tutaj
    > dochodzimy do zachowań ludzi w odniesieniu do zwierząt. Ten pies straszy
    > na Gubałówce w samym centrum turystycznego ruchu (notabene nie wiem czego
    > on mógł tam pilnować, stoku?) a jego wygląd i zachowanie to tylko efekt
    > naszego ludzi do niego zachowania. Jeżeli już jest psem który pilnuje, to
    > dajmy mu warunki, nie wymagam cudów ale chociaż łańcuch mógłby być lżejszy
    > od przywiązanego doń psa a sam pies posiadał legowisko z minimum wygodami

    a jak mozna tego psa odnalezs.
    mozesz dac jakis namiar , wslazowke. ?

  • 82. Data: 2009-12-11 11:37:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > a jak mozna tego psa odnalezs.
    > mozesz dac jakis namiar , wslazowke. ?

    Człowieku skądeś się urwał? Z pięć milionów psów w Polsce tak żyje i tak
    już jest.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 83. Data: 2009-12-11 11:47:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 11 Dec 2009 03:24:23 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > tak tak , rowniez Libiszewski to ja.

    Hehehe, "znaczy nie wiedziałeś, ale powiedziałeś" :)

    Przewodas (zwany także Konradem T. Lewandowskim) to autentyczna osoba, nie
    twoje kolejne alter ego. Ale jako troll bije wszystkie twoje wcielenia
    (zsumowane).

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 84. Data: 2009-12-11 11:52:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 11 Dec 2009 08:52:28 +0100, januszek <j...@p...irc.pl>
    wrote:

    >O! I tu jest sedno: jak ludzką głupotę pokazać na zdjęciu ;)

    Ależ proszę bardzo! Koło Szczecina, w takiej małej wioseczce mieszka
    sobie małżeństwo. Stare. Biedne. Chore i powykręcane jak paragrafy.
    Mieszka w takich warunkach, że ten pies na zdjęciu ma chyba lepsze. Do
    tego zrobili sobie ,,schronisko'' gdzie zbierają z okolicy psy,
    których ludzie się pozbyli w niezwykle ,,pomysłowy'' sposób, a to
    porzucili, a to w lesie przywiązali, a to powiesili. I to wszystko
    takie ,,małe'' pieski wielkości dogów, no takie przytulanki ;) Ludzie
    im trochę pomagają, gmina coś tam robi, choć sąsiedzi są niemożebnie
    wkurzeni, ale to insza inszość. I co jak co, ale tam głupotę ludzką
    masz na talerzu.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 85. Data: 2009-12-11 11:57:44
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    z41g2000yqz.googlegroups.com...

    > jesli powstanie taka klasyfikacja , chetnie oddam na siebie samego
    > glos.
    > lubie wygrywac.
    Nagrode Darwina tez pewnie bys chcial wygrac.

    --
    JD

  • 86. Data: 2009-12-11 12:19:11
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Człowieku skądeś się urwał? Z pięć milionów psów w Polsce tak żyje i tak
    > już jest.

    Niestety.
    Do czasu kiedy duża część tych ludzi nie zrozumie (względnie nie będzie mieć
    takiej potrzeby), że pies to kompan, a nie narzędzie niewiele się zmieni.

    A patent żeby nagle o to zadbać i spuścić te psy ze smyczy to prosta recepta
    na tragedię za tragedią.

    adam

  • 87. Data: 2009-12-11 12:22:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 13:19, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    co za cymbal cos takiego napisal ?

  • 88. Data: 2009-12-11 12:25:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Dez., 12:25, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > a jak mozna tego psa odnalezs.
    > mozesz dac jakis namiar , wslazowke. ?- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    albo moze jesli nie chcesz zdradzac adresu to zaznacz moze na google
    earth miejsce , z ktorego robiles to zdjecie.

  • 89. Data: 2009-12-11 15:15:22
    Od: f...@a...pl

    > a jak mozna tego psa odnalezs.
    > mozesz dac jakis namiar , wslazowke. ?

    Był podany t tekście : Zakopane - Gubałówka - stok od strony na Nowe
    Bystre przy wypożyczalni sprzętu, ale numeru nie podam, nie pamiętam
    --
    FKV

  • 90. Data: 2009-12-11 15:43:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > albo moze jesli nie chcesz zdradzac adresu to zaznacz moze na google
    > earth miejsce , z ktorego robiles to zdjecie.

    Wieś. Każda. Takich psów znajdziesz co sto metrów. Na każdej wyprawie z
    pięć takich bez smyczy próbuje ogryźć mi nogę. Na szczęście te z
    większym kalibrem są przyłańcuchowane.

    Dziwne ludki teraz żyją na świecie, co nigdy w życiu z centrum miasta
    nie wyleźli...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/