  • 1. Data: 2009-11-23 21:32:59
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/47 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam poniedzialkowo!

    Rozpoczal sie nastepny tydzien i zeby nie pogubic sie
    w gaszczu zdjec oraz opinii o nich pora zaczac nowy watek
    w ktorym podkazujemy zdjecia i dyskutujemy o kadrach,
    nastrojach i podobnych niesprzetowych dylematach.

    W poprzednim tygodniu znowu mozna bylo zobaczyc sporo zdjec
    z ktorych mnie na dluzej zatrzymaly geometryczne kadry mg
    jak np.

    http://mgpl.deviantart.com/art/370-143569128

    Niby wiemy, ze to juz wszystko bylo a jednak czasem warto
    spojrzec na zwykle przedmioty i miejsca niezwyczajnie.

    A zatem zapraszam do chwalenia sie swoimi zdjeciami i
    jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-11-23 23:31:07
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/47 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    http://sonorov.deviantart.com/art/109-144536260
    http://sonorov.deviantart.com/art/107-144532403
    http://sonorov.deviantart.com/art/112-144537483

    Pozdrawiam,

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 3. Data: 2009-11-23 23:59:12
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    Zapach

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/zapach/ms1.jpg

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/zapach/ms2.jpg

    Matusz

  • 4. Data: 2009-11-24 06:12:37
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    W tym tygodniu zapraszam na Puchh:

    http://www.photoactive.chicadii.com//index.php?optio
    n=com_content&task=view&id=361&Itemid=92

    Pozdrawiam,
    Piotr Borys Sikora

    www.photoactive.chicadii.com
    www.immage.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4631
    (20091123) __________

  • 5. Data: 2009-11-24 07:28:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Filmowych stopklatek z Polski ciąg dalszy - tym razem północ:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/37/1.htm
    i następne, których jeszcze troszkę dorzucę z czasem.

    Tak na marginesie - polecam morze w listopadzie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-11-24 07:56:02
    Od: XX YY <f...@g...com>

    nadchodza swieta ( w trampkach ;-) ):

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=BD50688EF77F93C3
    49F0045E134FFDF6

    XXX

  • 7. Data: 2009-11-24 11:39:00
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 24-11-09 0:59 Matusz był(a) uprzejmy(a) napisać:
    > Zapach
    >
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/zapach/ms1.jpg

    Bardzo mi się podoba. Jedynie tło za bardzo odwraca uwagę :/

    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 8. Data: 2009-11-24 11:57:24
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    A ja byłem jedną nogą w Krakowie ;). Mam nadzieję że mój LDR jest
    wystarczająco szlachetny:
    http://picasaweb.google.pl/bartcich/LDR#540732869091
    3284802

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 9. Data: 2009-11-24 14:53:19
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Filmowych stopklatek z Polski ciąg dalszy - tym razem północ:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/37/1.htm
    > i następne, których jeszcze troszkę dorzucę z czasem.

    Nie umiesz naświetlać i matryca Ci szumi! ;-)

    > Tak na marginesie - polecam morze w listopadzie :)

    Czerwone?
    :-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-11-24 18:24:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Nie umiesz naświetlać i matryca Ci szumi! ;-)

    No, 500D takie kiepskie ;)

    > Czerwone?
    > :-)

    Czerwone to pierwszego maja :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...a w tym sezonie boimy się świńskiej grypy/