  • 11. Data: 2009-09-28 19:13:17
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/39 - fotoplenery.eu
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    tomek pisze:

    > Ja znowu zaczynam tatrzansko

    A ja kurpiowsko - dolina Narwi, dolny odcinek Pisy (ale rzeki w kadrze
    nie będzie).
    http://images6.fotosik.pl/540/6d04f25760d96c74.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 12. Data: 2009-09-28 19:55:14
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    > Rozpoczyna nam sie kolejny tydzien ...

    Dzisiaj prezentuję cyfrowy "fejk" czyli coś co właśnie wyszło z Canona
    T50, Fomapanu 400, R09 i koreksu PZO ;)

    http://mgpl.deviantart.com/art/356-138539939

    zatrzymało mnie na dłużej, chyba dlatego,
    że fajny ruch zamroziłeś. Naprzeciw.

    JD

  • 13. Data: 2009-09-28 20:33:06
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Rozpoczyna nam sie kolejny tydzien ...
    > i zapraszam wszystkich stalych i niestalych uczestnikow naszej
    > zabawy do pokazywania nowych zdjec.

    Jak by to powiedzieć?
    Może tak:
    "Dobrego nigdy za wiele a od przybytku głowa nie boli" i jeszcze: "lepiej
    nosić (wozić) niż sie prosić".

    http://img87.imageshack.us/img87/8923/tourdejura.jpg

    Pozdrawiam,
    MP

  • 14. Data: 2009-09-28 21:17:38
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/-uZNMruB1imX0wT
    i_aDhsA?authkey=Gv1sRgCP2losbFnfSenQE&feat=directlin

    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 15. Data: 2009-09-29 03:16:46
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    tomek pisze:
    > Witam!
    >
    > Rozpoczyna nam sie kolejny tydzien ...
    > Ale to juz przeszlosc - teraz czas na nowe zdjecia, nowe pomysly
    > i wrazenia

    Witam

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3962273613

    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

  • 16. Data: 2009-09-29 07:04:08
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    witaski,
    To i ja się dolączę jesiennie...
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/6Hq5QFBc7wz9Fql
    Hn3z70g?authkey=Gv1sRgCMecvJqOhODrsAE&feat=directlin

    pzdr.
    --
    woytaski

  • 17. Data: 2009-09-29 08:30:21
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Mister Proper pisze:

    > "Dobrego nigdy za wiele a od przybytku głowa nie boli" i jeszcze: "lepiej
    > nosić (wozić) niż sie prosić".
    >
    > http://img87.imageshack.us/img87/8923/tourdejura.jpg

    ta fotka, to chyba z pozycji kierowcy była robiona ? nieładnie :)

    Wojtek

  • 18. Data: 2009-09-29 09:02:31
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd tomek napisał(a):

    > albo na ciekawie skomponowane zdjecie Łukasza

    Dzięki. :)

    Propozycja na ten tydzień: http://www.bakulik.pl/C-B/AiP1/141.jpg

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 19. Data: 2009-09-29 12:18:21
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    > ta fotka, to chyba z pozycji kierowcy była robiona ? nieładnie :)

    Fakt, kajam sie, mozna było ładniej :(

    Pozdrawiam,
    MP

  • 20. Data: 2009-09-30 04:44:33