  • 1. Data: 2009-02-22 17:18:26
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/08 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Po krótkiej nieobecności spowodowanej różnymi wyjazdami melduję się
    na grupie i otwieram kolejny watek zdjeciotygodniowy (mam nadzieje ze nie
    pomylilem numeru tygodnia ;). Nie bede udawal, ze
    przesledzilem dwa ostatnie watki wiec zadnego podsumowania tym razem nie
    bedzie, ale zauwazylem, ze ruch byl spory co cieszy - w wolnej chwili
    obejrze.
    Dziekuje wiec za udzial i zapraszam do nadsylania nowych
    propozycji. Mnie udalo sie przywiezc kilka zdjec - na przyklad takie:

    http://plfoto.com/1779354/zdjecie.html

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-02-22 17:36:38
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/08 - fotoplenery.eu
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuje wiec za udzial i zapraszam do nadsylania nowych
    > propozycji. Mnie udalo sie przywiezc kilka zdjec - na przyklad takie:
    >
    > http://plfoto.com/1779354/zdjecie.html

    To ja też ze śniegiem, tyle, że w mieście,
    Dzisiejszy poranek. Jeszcze zimne:
    http://bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=3300081
    178&size=large
    tomekk

  • 3. Data: 2009-02-22 17:46:55
    Od: Marcin Bajor <m...@g...com>

    Witam,
    Tłusty czwartek, jeden z marketów w Tychach:
    http://blog.marcinbajor.net/index.php/tlusty-czwarte
    k/

    pozdrawiam
    Marcin Bajor
    --
    http://blog.marcinbajor.net/

  • 4. Data: 2009-02-22 19:02:31
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    To i ja się dorzucę. Pogoda - że tak to ujmę - Jankowa, znaczy
    wietrznie, z opadami śniegu, ale i tak bardzo przyjemnie. Dróżka w
    okołokoszalińskich lasach:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/08/lesna-droga_1-438.html

    http://www.maniooo.pl/trash/DSCF7416s.jpg

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 5. Data: 2009-02-22 20:58:23
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    maniooo (z domu) pisze:
> [...]
    > okołokoszalińskich lasach:
    > http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/08/lesna-droga_1-438.html

    jeśli mogę i ja (pierwszy raz coś tutaj wkładam)
    zamarznięte jezioro sławskie/woj. lubuskie

    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=329
    4858929&bg=white

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-02-22 21:00:12
    Od: Anjay <g...@i...pl>

  • 7. Data: 2009-02-22 21:19:31
    Od: "Marek Augustyński" <c...@W...gazeta.pl>

    > jeśli mogę i ja (pierwszy raz coś tutaj wkładam)
    > zamarznięte jezioro sławskie/woj. lubuskie
    >
    > http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=329
    4858929&bg=white

    Mondrian:)

    pozdrawiam
    marek

  • 8. Data: 2009-02-22 21:33:14
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Marek Augustyński pisze:

    4858929&bg=white

    > Mondrian:)
    >
    > pozdrawiam
    > marek

    traktuję to jako komplement, i to duży. Bo musiałem (wstyd się przyznać)
    sprawdzić kto to taki.:-)
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 9. Data: 2009-02-23 06:47:23
    Od: "elkabanos" <b...@w...pl>

    Czołem,

    zima pozytwnie:
    http://plfoto.com/1775380/zdjecie.html

    zima negatywnie:
    http://plfoto.com/1778495/zdjecie.html

    pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2009-02-23 07:13:14
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Się w końcu zabieliło*

    http://ggora.art.pl/krajobrazy/20090221_9438.jpg.htm
    lub
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/08/bialosc_1-443.html

    *) niestety tylko do południa, potem wróciła szaroburość

    --
    Pozdr.
    Grzegorz