  • 1. Data: 2010-01-06 15:03:16
    Temat: Zdjęcia - Suwalszczyzna
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Czołem!

    Zapraszam Wszystkich do nowej galerii z mojej wyprawy na
    Suwalszczyznę:

    http://www.tomaszworek.com/gallery-suwalszczyzna.htm

    Proszę się tylko nie spodziewać oryginalnych ujęć - jest to raczej
    zbiór trochę cukierkowych, nudnych widoczków - wrześniowa pogoda mi
    dopisała w tym roku :)

    Jeśli się nie podobają - wiadomo - proszę obrzucać błotem, marudzić i
    wybrzydzać!

    Pozdrawiam Wszystkich,
    Tomasz

  • 2. Data: 2010-01-06 15:08:15
    Temat: Re: Zdjęcia - Suwalszczyzna
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 6 Jan., 16:03, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > dopisała w tym roku :)
    >
    > Jeśli się nie podobają - wiadomo - proszę obrzucać błotem, marudzić i

    o qrna ale cumulusy!!
    cumulus humilis - jaki sliczny !
    kiedy to robiles ?

    co do zdjec jak zwykle estetcznie na wysokim poziomie , technicznie
    tez.
    i pozwoliles wreszcze zagrac tonowi - zwiekszajac zdjecia.
    calkiem , celkiem fajnie

  • 3. Data: 2010-01-06 15:16:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > dopisała w tym roku :)
    > Jeśli się nie podobają - wiadomo - proszę obrzucać błotem, marudzić i

    Ech... a u mnie tylko brudna Wisla :(((

  • 4. Data: 2010-01-06 15:22:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Ech... a u mnie tylko brudna Wisla :(((

    To od czego są suwaki w fotoszopie ? Se pokoloruj.
    ; )

    adam

  • 5. Data: 2010-01-06 15:30:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To od czego są suwaki w fotoszopie ? Se pokoloruj.
    > ; )

    Wolabym sie przeprowadzic :(

  • 6. Data: 2010-01-06 16:04:48
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 6 Sty, 16:08, XX YY <f...@g...com> wrote:
> [...]
    ml

> [...]
    > tez.
    > i pozwoliles wreszcze  zagrac tonowi - zwiekszajac zdjecia.

    Wrzesień 2009. Super pogoda była - chłodno i słonecznie praktycznie
    przez cały czas :)

    Pozdrawiam, Tomasz