  • 1. Data: 2010-01-05 19:14:52
    Temat: Moje doświadczenie z Foto4U tudzież FotoPrint
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałbym się podzielić swoimi wrażeniami po skorzystaniu z serwisu Foto4U
    (na którego stronie występuje również logo FotoPrint)

    Otóż, reklamują się jako najtańsze odbitki w internecie 10x15 (przy pakiecie
    powyżej 200szt) i faktycznie może i tak jest, tylko że skorzystałem z
    pakietu 200 odbitek które miały kosztować po 0,29 a oni zrobili 198
    tłumacząc się jakimiś problemami technicznymi (czego nie było widać przy
    zamawianiu internetowym) i skasowali po 0,33 . Różnica niby nie wielka, ale
    dałem się nabrać i odebrałem zdjęcia. Przy oglądaniu okazało się że część
    zdjęć jest znacznie ciemniejsza niż być powinny (ta sama sesja, tak samo
    wyglądają na monitorze - natomiast oni zrobili część ciemniej a część
    normalnie...) Do tego jeszcze kadrowanie - w pomocy na swojej stronie
    informują o możliwości kadrowania zdjęć i dopasowania do formatu 10x15.
    Niestety wybór opcji nie jest możliwy przy zamawianiu i jak sie okazało
    domyślnie kadrują zdjęcia do tego formatu. W efekcie dostałem zdjęcia z
    obciętymi brzegami (a jako że były to zdjęcia z imprezy rodzinnej, to część
    osób została przez Foto4U "wycięta").
    Bardzo dużym problemem jest skontaktowanie się z tą firmą po wykonaniu
    zlecenia. Numer podany na stronie kontaktowej nie odpowiada, na maile
    oczywiście też się nikt nie pofatygował odpowiedzieć... Raz udało mi się
    dodzwonić do FotoPrint (logo znajduje się na stronie Foto4U), ale pomimo
    wysłania maila z opisem problemu tak jak chcieli też nic z tego nie wynikło.
    Wynika z tego, że jak im zapłacisz to 'na drzewo" - przestałeś być klientem
    Foto4U...

    Teraz wszelkie oferty internetowe będę brał pod rozwagę dużo ostrożniej -
    czasem oszczędności się mszczą ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-08 14:30:45
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Te prawidlowo zrobione sa dobrej jakosci?

    Polon

  • 3. Data: 2010-01-08 18:03:07
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Te prawidlowo zrobione sa dobrej jakosci?
    >
    > Polon

    Witam,
    akceptując sposób kadrowania, tzn poobcinane np część głowy albo wręcz całe
    postacie stojące z boku, to jakościowo można wybrać jakieś 25%-30% zdjęć
    jako poprawne.
    Natomiast głównym problemem dla mnie jest kwestia samowolnej zmiany ceny i
    obsługa po odbiorze zdjęć (tzn brak obsługi ;)

  • 4. Data: 2010-01-09 11:51:28
    Od: Rob <r...@t...bum>

    Tomek pisze:
    > Witam
    > Chciałbym się podzielić swoimi wrażeniami po skorzystaniu z serwisu Foto4U
    > (na którego stronie występuje również logo FotoPrint)

    tak to jest jak się chce oszczędzić ;>