    From: "studium" <s...@l...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Zdecydowanie nie polecam TELE2
    Date: Sat, 30 Nov 2002 20:50:07 +0000 (UTC)

    Zdecydowanie nie polecam TELE2

    Od kilku miesięcy nie możemy doprosić się faktur korygujących od TELE2.
    Uporczywie naliczają VAT, z którego jako szkoła jesteśmy zwolnieni od blisko
    roku. Po długiej korespondencji z p. Anną Steciuk (Customer Support Manager
    w Tele2) zostaliśmy poinformowani, że tego typu sytuacje nie wystąpią, że
    zostaną przesłane faktury korygujące. Niestety do dzisiaj ich nie
    otrzymaliśmy. Firma raczyła łaskawie przesłać prawidłowo wypełnioną fakturę
    za listopad, która została natychmiast zapłacona.
    Jakby tego było mało, właśnie zostaliśmy odłączeni od Internetu. Zadzwoniłem
    więc do serwisu firmy TELE2 i usłyszałem, że zalegamy z płatnościami. Na
    moje pytanie, jak możemy uiszczać należną opłatę, jeśli nie otrzymujemy
    właściwych faktur, pracownik odesłał mnie do biura obsługi klienta. A tam
    po godzinie 17 nikogo nie ma.
    Zdegustowany jestem faktem, jak firma o de facto krajowym zasięgu lekceważy
    klienta, nie mogąc (lub nie chcąc) w ciągu kilku miesięcy uporać się z taką
    błahostką. Potrafi za to przysyłać bzdurne wezwania do uiszczania zaległych
    opłat, które występują tylko i wyłącznie z winy TELE2!. Potrafi też
    pozbawić klienta usługi, za którą zapłacił!!!

    Marek Krzywania
    dyrektor Liceum Ogólnokształcącego im. ppłk. Zbigniewa Kiedacza
    62-030 Luboń, ul. Armii Poznań 27, tel.(61)8102-278, fax.(61)8102-046
    l...@s...pl
    Piotr Jezierski
    dyrektor Policealnego Studium Informatycznego
    s...@s...pl