eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipZdecydowanie nie polecam TELE2 › Re: Zdecydowanie nie polecam TELE2
  • Data: 2002-12-01 08:42:16
    Temat: Re: Zdecydowanie nie polecam TELE2
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    studium <s...@l...pl> wrote:
    >
    > Na moje pytanie, jak możemy uiszczać należną opłatę, jeśli nie
    > otrzymujemy właściwych faktur

    Ja Ci powiem jak sobie poradziłem z jedną z firm monitoringowych,
    która w umowie ma taki (niekorzystny dla mnie) zapis:
    (cytuje z pamięci, ale chodzi o sens)

    1. Abonament płatny jest na podstawie faktury wystawianej za każdy
    okres rozliczeniowy (1 miesiąc)
    2. Abonent zobowiązany jest do regulowania należności w terminie
    wyznaczonym na fakturze VAT
    3. Fakt nie otrzymania faktury nie zwalnia abonenta z obowiązku
    uregulowania należności

    No i jakoś nie szło im to przysyłanie faktur.
    Ja nie płaciłem, bo nie znałem kwot ani terminów.
    Po 3 miesiącach przysłali zastraszenie zerwaniem umowy (zaprzestaniem
    świadczenia usług) i karami finansowymi z nią związanymi.
    Zadzwoniłem i zrobiłem awanturę. Przysłali zaległe faktury, ale
    jednocześnie przypomnieli mi o tym zapisie w umowie. Ok, fakt,
    nie pamiętałem o nim wcześniej.

    2 miesiące później znowu przestali przysyłać faktury.
    Stwierdziłem, że nie będę im kredytował VATu i zacząłem
    płacić tylko kwoty netto za usługi, za które abonament
    zgodnie z umową płacić musiałem, a na które faktur nie
    otrzymywałem.

    Od wtedy nie spóźnili się z fakturą ani razu :>

    A Tobie, jeżeli masz aż takie problemy, radzę szybko zrobić aneks
    do umowy z TELE2, który będzie jasno precyzował następujące kwestie:

    1. Operator ma Ci przysyłać faktury listem POLECONYM.
    2. Ty płacisz tylko i wyłącznie na podstawie dostarczonej w ten
    sposób POPRAWNIE WYSTAWIONEJ faktury.
    3. Nieuregulowanie należności będące wynikiem niepoprawnie
    wystawionej bądź niedostarczonej faktury nie może być
    powodem zerwania umowy ze strony operatora, a w szczególności
    zaprzestaniem świadczenia usług.

    To trzecie brzmi jak paranoja, ale jak pokazuje Twoja historia,
    taka paranoja zdarza się w rzeczywistości.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: