  • 11. Data: 2012-04-10 21:42:01
    Temat: Re: Zawór igłowy na mały przepływ
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2012 20:49:02 +0200, pluton napisał(a):
    > Bimberku się zachciało :)
    > Na forum http://www.bimber.info/forum/index.php?c=1 znajdziesz zarówno
    > pomysły jak i gotowe zaworki.

    Nie rozumiem - po co do bimberku taki zaworek ?

    J.

  • 12. Data: 2012-05-05 12:20:42
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Nie rozumiem - po co do bimberku taki zaworek ?

    Chodzi o bardzo precyzyjne kontrolowanie odbioru z kolumny
    frakcjonującej.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 13. Data: 2012-05-05 23:02:08
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    PeJot <P...@o...pl> napisał(a):

    > Poszukuję zaworu igłowego do ręcznej, w miarę precyzyjnej regulacji
    > małych przepływów,

    Pokazaly sie zaworki z silnikiem krokowym do precyzyjnej regulacji otwarcia:
    www.ra.danfoss.com/TechnicalInfo/Literature/Manuals/
    01/DKRCCPDVD1D102_ETS6.pdf

    Ostatnio kupilem taki a elektronicy dorobili mi sterownik silnika krokowego
    z kitu avt; calosc kosztowala mnie w prototypie ponizej 200zl.
    Moge precyzyjnie sterowac zaworem prosto z komputera.
    Daje to pelna mozliwosc sterowania spadkiem cisnienia
    w ukladzie chlodniczym (temperatura parowania) , dlugo czekalem na cos
    takiego.

    Po zmniejszeniu obrotow sprezarki, mozna jednoczesnie przykrecic zawor, aby
    utrzymac niskie cisnienie parowania.

    WM

  • 14. Data: 2012-05-07 06:43:33
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2012-05-05 23:02, WM pisze:

    > Pokazaly sie zaworki z silnikiem krokowym do precyzyjnej regulacji otwarcia:
    /.../

    Nie mam czasu na eksperymenty, na razie stanęło na katalogowym zaworze
    igłowym za kilkadziesiąt złotych z hand-made kryzą.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem