  • 31. Data: 2011-08-02 23:28:31
    Temat: Re: Zatrzymywanie dysku - zalecane czy nie?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski in news:j19s4p$fck$2@inews.gazeta.pl
    > "1634Racine" j192ov$sq7$...@i...gazeta.pl
    > NHC http://www.pbus-167.com/

    z pewnoscia fajna zabawka, ale ja poki co omijam dotneta.
    (dali programistom do zabawy dotneta, to od razu zaczely sie przydatne softy
    2 megabajtowe, tylko że bez wagonu dodatkowych 20 megabajtow ani ruszą)

    > Są watomierze. Zwykle jednak nie mierzą obciążenia rzędu 1 wata,
    > lecz zaczynają poprawną pracę od 5 watów wzwyż. :) Możesz więc
    > podłączyć kilka takich dysków naraz.

    mam "warstat" otwierac, żeby dowiedziec sie ile mniej wiecej zjada dysk w
    obudowie? żartujesz.

  • 32. Data: 2011-08-03 15:46:30
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > zeby wiedziec ile zjadla żarówka 100W w ciagu 17 godzin - tez idziesz po
    > przejsciowki? :) :)
    > (daj spokoj)

    Co za pomysł by żarówke porównywać do sprzętu komputerowego lub
    jakiegokolwiek innego, który ma bardzo zmienny pobór prądu. PC może
    pobierać np. od 80 do 400-500W w zalezności od tego co robi.. Czy
    szukanie dziury w całym stało się motto tej grupy? ;)

  • 33. Data: 2011-08-03 17:27:55
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Rafał Łukawski in news:j1bqhj$v2v$1@news.onet.pl
    [.......]
    > Co za pomysł by żarówke porównywać do sprzętu komputerowego lub
    > jakiegokolwiek innego,

    skrot myslowy.

    > PC może pobierać np. od 80 do 400-500W w zalezności od tego co robi..

    nie interesuje mnie komp. gdy cos robi, zje prądu ile zje :)
    interesuje mnie koszt/zuzycie pradu, gdy _nic_ nie robi, ale tez nie jest
    ani
    uspiony, ani zahibernowany i zapewne wiesz, jak oszacowac to zuzycie bez
    kupowania przystawek/detektorow/przejsciowek, a kierujac sie jedynie suchą
    specyfikacją, czy jakimis tam danymi tech. i podpowiesz nam wszystkim :)

  • 34. Data: 2011-08-03 19:30:54
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > specyfikacją, czy jakimis tam danymi tech. i podpowiesz nam wszystkim :)

    Podpinam przejsciowke i juz wiem. Prosciej nie potrafie, jeżeli wprost
    wartość w W nie jest wylozona jak kawa na lawe, poza tym ta wartosc nie
    przeklada sie w stosunku 1:1 na to co jest przed zasilaczem, po stronie 230.