-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Dziadek64 <d...@1...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Zatrzymaj Czas do Wszystkich
Date: Fri, 11 Nov 2011 14:01:50 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 41
Message-ID: <j9j6c4$9kn$1@news.icm.edu.pl>
References: <o...@p...home> <j9j28f$fgs$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-229-83-34.szczecin.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1321016516 9879 89.229.83.34 (11 Nov 2011 13:01:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Nov 2011 13:01:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <j9j28f$fgs$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1020390
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-11 12:51, aalexandrowicz pisze:
> W Orangutanie uważają wszystkich klientów za debili.
Nie inaczej.
> Dzwoni do mnie "wstręczyciel" z Orangutana w sprawie jednego z numerów
> telefonów.
Zupełnie jakbym opisywał swoją historię sprzed roku... ;)
Jednak po kilku namolnych telefonach wstręczycieli z O. (a był taki
okres kiedy dzwonili jeden przez drugiego po kilku w ciągu dnia), w
końcu uległem i dałem się namówić na super-hiper korzystne przedłużenie
umowy.
Uważnie przeczytałem umowę posuniętą do podpisu przez kuriera.
Cóż, okazało się, że w umowie nie ma tych ustaleń, jakie wynegocjowałem
przez telefon.
Ilu klientów popisuje umowy nie czytając ich, a tylko wierząc na słowo
"wstręczycielom z orangutana"? Ilu w ten sposób zostało oszukanych?
Nie pozostało mi nic innego jak tylko rozstać się z Orange po 12 latach.
Totalnie straciłem do nich zaufanie.
Obecnie jestem zadowolonym abonentem innego operatora.
> Niestety po kilkunastu rozmowach z wstręczycielamii próbie dobrowolnego
> choć niekorzystnego dla mnie opodatkowania się na rzecz Orangutana w
> zamian za telefon, który miał Orangutan w swoich ofertach, ale go nie
> miał, zakończyłem 10 letnią współpracę z tym operatorem.
Żona męczy się z nimi o dziś, ale jest coraz bliższa decyzji zmianie
operatora.
Przeważnie tam gdzie jeździmy, ja cieszę się doskonałym zasięgiem
(również 3G), a jej telefon jest głuchy...no...w porywach 1 kreseczka. :)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem