    From: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zatrzymaj Czas do Wszystkich
    Date: Fri, 11 Nov 2011 12:51:34 +0100

    W Orangutanie uważają wszystkich klientów za debili.

    Dzwoni do mnie "wstręczyciel" z Orangutana w sprawie jednego z numerów
    telefonów.

    W - "wstręczyciel" z Orangutana (taka hybryda powstała od dwóch słów:
    wkurwi....cy stręczyciel :)
    J - ja

    Zaczynamy dyskusję:
    W - Ponieważ jest pan naszym długoletnim klientem i za 2 miesiące kończy się
    panu umowa, mam dla pana korzystniejsze warunki
    J - Proszę przedstawić. Nadmieniam, ze interesują mnie oferty, w których
    będę mógł dzwonić za darmo w sieci lub będę miał przynajmniej 150-200min w
    sieci, ponieważ korzystam z kilku mumerów telefonów w jednej sieci.
    W - Do tej pory płacił pan abonament 29zł i miał pan w tym 60min na rozmowy
    do wszystkich. Proponuję panu obniżenie rachunku do 24zł i dokłądma panu
    drugie tyle czyli dodatkowe 60min do Orangutana.
    J - Czy te dodatkowe minuty to także na stacjonarne?
    W - Nie, tylko do Orangutana
    J - Mówi pan o kwocie 24zł brutto?
    W - Nie, netto

    [po chwili zażenowania i konsternacji, ochłonąwszy nieco odpowiadam]

    J - No to rewelacja .......... proszę pana to nie jest, bo pan mnie próbuje
    okraść.
    W - Jak to okraść? Ja panu proponuję obniżenie rachunku i podwojenie minut.
    J - Proszę pana proszę dokładniej przeczytać umowę, którą miałem do tej pory
    W - No, płacił pan 29zł miesięcznie, miał pan 60 min rozmów do wszystkich
    oprócz Play ..., dostał pan telefon w promocujnej cenie
    J - No i co jeszcze?
    W - To już wszystko
    J - To proszę jeszcze raz dokładniej przeczytać moją umowę
    W - [gość znów czyta to samo i tak 3 razy w kółko]
    J - [zaczynam gościa naprowadzać] Niech pan zobaczy na tej umowie "tanie
    minuty w sieci czy coś takiego"
    W - Tak, faktycznie jest coś takiego
    J - To proszę przeliczyć ile mi wychodzi minut do Orangutana i na
    stacjonarne.
    W - Ok. 160 min
    J - A pan mi proponuje tylko 60min do Orangutana i do tego kwotę abonamentu
    24zł netto, a ja obecnie płacę 29zł netto, czyli w żadnen sposób nie jest to
    obniżeniem abonamentu, bo mi go pan podwyższa o 52grosze, a do tego z puli
    160min do Orangutana i na stacjonarne pan mi daje tylko 60 min do
    Orangutana. Proszę więc przedstawić mi ofertę lepszą niż tą, z której
    obecnie korzystałem.
    W - Ta oferta, którą pan ma obecnie jest lepsza od tej, którą ja mam dla
    pana i nie mam możliwości zaproponować panu innej.
    J - To po co pan do mnie dzwoni? Proszę zadzwonić do mnie jak będzie pan
    miał dla mnie korzystniejszą ofertę, najlepiej z darmowymi rozmowami w
    sieci, bo konkurencja oferuje mi dużo lepsze oferty.

    Niestety po kilkunastu rozmowach z wstręczycielamii próbie dobrowolnego choć
    niekorzystnego dla mnie opodatkowania się na rzecz Orangutana w zamian za
    telefon, który miał Orangutan w swoich ofertach, ale go nie miał,
    zakończyłem 10 letnią współpracę z tym operatorem.