  • 21. Data: 2011-08-23 07:18:34
    Temat: Re: Zasychaj?cy tusz
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 22.08.2011 20:01, Padre wrote:

    > Tyle że bez dłuższych przerw.
    jak się zatkało, to szmatka spirytus i za chwilę znowu drukowałeś :)
    Marx

  • 22. Data: 2011-08-23 14:03:07
    Temat: Re: Zasychający tusz
    Od: "L" <...@...com.pl>

    > zgaduje że korzystałeś z najtańszych dostępnych zamienników - tak to się
    > niestety kończy, jak się używa niesprawdzonych zamienników

    A które to są te sprawdzone? Konkretnie dla Canona?
    Cena wynosząca mniej więcej połowę ceny oryginałów to już oszczędność,
    wcale nie muszą być najtańsze.

    Pozdrowienia

  • 23. Data: 2011-08-24 08:39:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 23.08.2011 16:03, L wrote:

    > A które to są te sprawdzone? Konkretnie dla Canona?
    > Cena wynosząca mniej więcej połowę ceny oryginałów to już oszczędność,
    > wcale nie muszą być najtańsze.

    Przejrzyj sobie ten wątek
    http://forum.idg.pl/najlepszy-zamiennik-do-drukarek-
    canon-serii-pixma-t57900.html/page__st__1060
    Marx

  • 24. Data: 2011-08-24 11:15:57
    Od: "L" <...@...com.pl>

    > Przejrzyj sobie ten wątek
    > http://forum.idg.pl/najlepszy-zamiennik-do-drukarek-
    canon-serii-pixma-t57900.html/page__st__1060

    Tam są pytania, podobne do mojego, a nie rada czy podpowiedź, jakby
    sugerował
    tytuł. Co najwyżej pierwszą wypowiedź można potraktować jak jakąś radę.
    Nadal nie wiem jakie zamienniki warto kupować do Canona, pomimo, że na tej
    grupie wszyscy są zwolennikami zamienników.

    Pozdrowienia.

  • 25. Data: 2011-08-24 12:58:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 24.08.2011 13:15, L wrote:

> [...]
    > Nadal nie wiem jakie zamienniki warto kupować do Canona, pomimo, że na tej
    > grupie wszyscy są zwolennikami zamienników.

    to przeczytaj _cały_ wątek. Są tam także porady, wiem bo sam je pisałem :)
    Marx

  • 26. Data: 2011-08-25 09:10:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/08/2011 17:16, Padre wrote:

    > mam Canona i455, od ponad 4 lat leję w niego najtańszy tusz z allegro do
    > pierwszego kompletu oryginalnych kartridży, właśnie skończyłem butlę
    > 500ml czarnego który kupiłem zaraz po kupnie drukarki, kolorów wlałem po
    > ok. 100ml każdego. jeden raz w ciągu tego czasu po 3 miesięcznej
    > przerwie musiałem ze 3 razy puścić gruntowne czyszczenie żeby zaczęły
    > drukować wszystkie dysze, zazwyczaj po 2 tygodniowej przerwie wystarcza
    > jedno standardowe czyszczenie żeby wszystkie dysze były drożne.

    No to zmień drukarkę. ;) HP 970CXi wyciągnięty z szafy, czarny tusz
    jakiś napełniany kupiony w sklepie na rogu ze 3 lata temu (kolor
    skończył się dawno). Drukuję w pracy, więc tego HP nie ruszałem od co
    najmniej 10 miesięcy od czasu przeprowadzki, pierwsza strona nieco
    wyblakła miejscami, kolejne już bez zarzutu.

    IMHO mityczne zasychanie tuszy zdarza się na tyle rzadko, żeby nie
    zawracać tym sobie głowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 27. Data: 2011-08-25 09:13:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/08/2011 07:59, Irokez wrote:
    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A tam wyolbrzymiony.
    > Niedawno znajomy przesiadł się właśnie na laser po tym jak zasugerowałem
    > mu to, jak zobaczyłem kolejny raz jak moczy, chucha i wykonuje inne
    > indiańskie rytuały nad kolejnymi już pojemnikami do drukarki HP (taki
    > kombajn skanero/kopiarkowy). Jest zadowolony bardzo. Odpala kiedy chce
    > sprzęt i zawsze drukuje bez problemów. HP robi za skaner tylko.
    > Ja wywaliłem HP 970Cxi. (zaschnięte kolejne tusze, cholernie drogie).

    Patrz mój post wyżej, też mam 970CXi i po prawie roku stania ze starym,
    napełnianym tuszem żadnego problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil