  • 1. Data: 2011-08-19 11:54:59
    Temat: eSATA
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    Witam

    Mam w kompie port eSATA i do tego kabelek eSATA--SATA(dane). Nie mam
    teraz dysku, żeby sprawdzić. Czy jak podłącze dysk SATA tym kabelkiem to
    zadziała? Dla mnie trochę dziwne, bo jak ma dysk SATA działać bez kabla
    zasilającego? Jak wykorzystać ten port?

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2011-08-19 12:06:49
    Temat: Re: eSATA
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-19 13:54, inst4nce pisze:
> [...]
    > teraz dysku, żeby sprawdzić. Czy jak podłącze dysk SATA tym kabelkiem to
    > zadziała? Dla mnie trochę dziwne, bo jak ma dysk SATA działać bez kabla

    Poczytaj specyfikacje a sie dowiesz, zasilanie musi byc.

  • 3. Data: 2011-08-19 16:42:30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "inst4nce" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dysku, żeby sprawdzić. Czy jak podłącze dysk SATA tym kabelkiem to
    > zadziała? Dla mnie trochę dziwne, bo jak ma dysk SATA działać bez kabla

    Słyszałeś o dyskach zewnętrznych? :) Niektóre mają możliwość podłączenia do
    e-SATA.

  • 4. Data: 2011-08-20 12:23:21
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-19 18:42, Santana wrote:

    > Użytkownik "inst4nce" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Słyszałeś o dyskach zewnętrznych? :) Niektóre mają możliwość podłączenia
    > do e-SATA.

    Jest coś takiego jak Power over eSata, ale to musisz miec zarówno w
    PC/Laptop i ew w dysku. Oczywiście mogą być odstępstwa, po jednej
    stronie dwa kabelki, po drugiej jeden.

    http://en.wikipedia.org/wiki/ESATAp

  • 5. Data: 2011-08-22 07:30:40
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-08-19 14:06, Norbert pisze:

    > Poczytaj specyfikacje a sie dowiesz, zasilanie musi byc.

    Nie prawda. Ja do tego typu złacza podpinam dysk zewnętrzny z własnym
    zasilaniem.