  • 1. Data: 2011-12-22 07:51:28
    Temat: Zasilacz AT.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Mam prawdopodobnie uszkodzony zasilacz AT.
    Przewód do włącznika posiada 4 żyły:
    - czarna,
    - brązowa,
    - biała,
    - niebieska.

    Które pary należy ze sobą połączyć?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-12-22 08:09:27
    Temat: Re: Zasilacz AT.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek" napisał:

    > Mam prawdopodobnie uszkodzony zasilacz AT.
> [...]

    Odkręcić górny dekiel zasilacza i sprawdzić organoleptycznie.
    Ewentualnie przedzwonić miernikiem.
    Będzie to bardziej wiarygodne, niż odpowiedź udzielona tutaj, bo nie ma
    pewności, czy w twoim zasilaczu została sachowana taka sama kolorystyka. Bo
    w moim na przykład napięcie z sieci dostarczane jest brązowym i niebieskim.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-12-22 09:29:53
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 22 Dec 2011 08:51:28 +0100,
    Jacek <a...@o...pl> screamed:
    > Mam prawdopodobnie uszkodzony zasilacz AT.
> [...]

    Czarny z brązowym (L). Biały z niebieskim (N).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 10:28:52 user up 13024 days, 22:23, 1 user, load average: 0.99, 0.89, 0.06 ]

    Some people are afraid of heights. Not me, I'm afraid of widths. -- S. Wright

  • 4. Data: 2011-12-22 16:09:42
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    http://www.tomshardware.com/gallery/Power-supply-rem
    ote-pushbutton-switch-connections,0101-312624-0-2-3-
    0-jpg-.html

    biały-niebieski
    czarny-brązowy

  • 5. Data: 2011-12-22 17:12:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > moim na przykład napięcie z sieci dostarczane jest brązowym i niebieskim.

    Na niebieskim masz napięcie? Ot technika...

  • 6. Data: 2011-12-22 18:04:34
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    > Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    >
    > Na niebieskim masz napięcie? Ot technika...

    Może wtyczkę wetknął do góry nogami do gniazdka bezbolcowego.
    Czego nie rozumiesz?