  • 1. Data: 2010-03-11 18:00:49
    Temat: Zasilacz ????
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    mam problem, poprawnie wyłączony komp. nie można go ponownie uruchomić -
    wentylator startuje na ulamek sekundy i cisza, odłączylem dysk i uruchamia
    sie mornalnie (tyle co może bez dysku) podmienilem dysk na inny i dalej to
    samo, jak sprawdzić zasilacz- proszę o porade

  • 2. Data: 2010-03-12 14:11:42
    Temat: Re: Zasilacz ????
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 11-03-2010 o 19:00:49 Grzegorz <g...@o...pl> napisał(a):

    > mam problem, poprawnie wy??czony komp. nie mo?na go ponownie uruchomiae -
    > wentylator startuje na ulamek sekundy i cisza, od??czylem dysk i
    > uruchamia
    > sie mornalnie (tyle co mo?e bez dysku) podmienilem dysk na inny i dalej
    > samo, jak sprawdziae zasilacz- prosze o porade

    Najlepiej, najprościej i najpewniej... podmienić teraz zasilacz.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 3. Data: 2010-03-12 14:52:46
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    temat rozwiazany połowicznie, opisany objaw wystepował przy odłączonym
    zasilaniu cd (wyjęty do czyszczenia) po wpięciu zasilania wszystko działa
    normalnie - pytanie jaka jest zależność podpięcia zasilania cd do pracy
    zasilacza

  • 4. Data: 2010-03-12 15:11:16
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-03-2010 o 15:52:46 Grzegorz <g...@o...pl> napisał(a):

    > pytanie jaka jest zależność podpięcia zasilania cd do pracy
    > zasilacza

    Nie widzę takiej. Ale widzę zależność między nie podpięciem
    taśmy sygnałowej do CD, a ustawieniem w BIOSie bootowania
    z CD-Romu.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 5. Data: 2010-03-12 18:12:51
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    ale, podpięty był HDD

  • 6. Data: 2010-03-12 19:33:46
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    Grzegorz pisze:
> [...]
    >
    > Nie widzę takiej. Ale widzę zależność między nie podpięciem
    > taśmy sygnałowej do CD, a ustawieniem w BIOSie bootowania

    Odpisuj proszę *pod* postem.

    Jamnior