  • 1. Data: 2010-11-03 19:17:37
    Temat: Zapowiadali jesien stulecia...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ... no i jest jesień stulecia, tylko w drugą stronę - zamiast mrozów i
    śniegu od miesiąca jest ciepło i bardzo kolorowo. Kto przespał, niech
    żałuje. Ja nie mogę i już dwa razy w tygodniu uciekam na wagary, czasem
    z aparatem:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/0.htm
    Zapraszam.

    --
    pozdrawia Adam
    /nie chce ci się dziś nic robić? - zwal to na ogólnoświatowy kryzys/

  • 2. Data: 2010-11-03 20:41:41
    Temat: Re: Zapowiadali jesien stulecia...
    Od: "Marquez" <n...@p...pl>

    Gzie tym razem Cię wiatr poniósł?
    Strzelam, że w Gorce:)

    Pozdr,
    Marquez

  • 3. Data: 2010-11-03 20:55:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > ... no i jest jesień stulecia, tylko w drugą stronę - zamiast mrozów i
    > śniegu od miesiąca jest ciepło i bardzo kolorowo.

    Od tygodnia. Wcześniej miałem -5 na termometrze rano.

    > Kto przespał, niech
    > żałuje. Ja nie mogę i już dwa razy w tygodniu uciekam na wagary, czasem
    > z aparatem:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/0.htm

    Szczęśliwiec bez zobowiązań i rodziny na karku.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-11-03 21:17:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-03 21:41, Marquez pisze:
    > Gzie tym razem Cię wiatr poniósł?
    > Strzelam, że w Gorce:)

    Dziś Makowski, pasmo Policy konkretnie. Taki bus przyjechał :)

    --
    pozdrawia Adam
    /''m'' jak megalomania/

  • 5. Data: 2010-11-03 22:37:14
    Od: Przemysław Sługocki <s...@p...pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > śniegu od miesiąca jest ciepło i bardzo kolorowo. Kto przespał, niech
    > żałuje. Ja nie mogę i już dwa razy w tygodniu uciekam na wagary, czasem

    Ładne pocztówki.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-11-03 23:50:10
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

> [...]
    > śniegu od miesiąca jest ciepło i bardzo kolorowo. Kto przespał, niech
    > żałuje. Ja nie mogę i już dwa razy w tygodniu uciekam na wagary, czasem

    Za dużo magenty IMHO.

  • 7. Data: 2010-11-04 07:01:51
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-03 20:17, Janko Muzykant pisze:
    > ... no i jest jesieĹ? stulecia, tylko w drugÄ? stronÄ? - zamiast mrozĂłw
    > i Ĺ?niegu od miesiÄ?ca jest ciepĹ?o i bardzo kolorowo.

    Trzeba wiedzieć, gdzie szukać, jest wszystkiego po trochu:

    http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_10_30Rysi
    anka#slideshow/5534145659359828450

    http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_10_30Rysi
    anka#slideshow/5534148972500944578

    ;)

    --
    bans

  • 8. Data: 2010-11-04 08:32:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
> [...]
    > śniegu od miesiąca jest ciepło i bardzo kolorowo. Kto przespał, niech
    > żałuje. Ja nie mogę i już dwa razy w tygodniu uciekam na wagary, czasem

    Świat się kończy, Adam znów maluje ładnie. :-)

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2010-11-04 08:53:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-04 08:01, bans pisze:
    > Trzeba wiedzieć, gdzie szukać, jest wszystkiego po trochu:
    > http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_10_30Rysi
    anka#slideshow/5534145659359828450

    Spoko, już za chwilę i do kwietnia... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego

  • 10. Data: 2010-11-04 10:51:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 09:32:10 +0100, John Smith napisał(a):

    > Świat się kończy, Adam znów maluje ładnie. :-)

    Wszyscy popadają w jesienną depresję - więc jemu musi się poprawić...
    Taki przekorny typ z niego ;-)

    Pozdrawiam z biura,
    Henry