  • 11. Data: 2010-11-04 12:41:23
    Temat: Re: Zapowiadali jesien stulecia...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-04 11:51, Henry(k) pisze:
    > Wszyscy popadają w jesienną depresję - więc jemu musi się poprawić...
    > Taki przekorny typ z niego ;-)

    A tak, humor mam doskonały :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 12. Data: 2010-11-04 14:03:05
    Od: Les <s...@p...fm>

    Szczęśliwi, którzy mają czas!

    Niestety jest "kampania buraczana" i czasu brak (nawet na sen).

    Pozdrawiam
    Les

  • 13. Data: 2010-11-04 14:53:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 07:03:05 -0700 (PDT), Les napisał(a):

    > Niestety jest "kampania buraczana" i czasu brak (nawet na sen).

    Student znaczy?
    Wyręczę więc Adama w złośliwości: ucz się, ucz... będziesz miał lepszą
    pracę w której będziesz miał jeszcze mniej czasu... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2010-11-04 15:02:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-04 15:53, Henry(k) pisze:
    > Wyręczę więc Adama w złośliwości: ucz się, ucz... będziesz miał lepszą
    > pracę w której będziesz miał jeszcze mniej czasu... ;-)

    No ale potem, na potem to każdy ma taaaakie plany :)

    --
    pozdrawia Adam
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 15. Data: 2010-11-04 15:09:27
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 16:02:21 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > No ale potem, na potem to każdy ma taaaakie plany :)

    Wiedziałem że będziesz musiał coś dołożyć ;-) I to jak zwykle celnie...
    Niestety :-) Choć mi swoje plany udaje się jakoś popychać... Ale to może
    przez to że zamiast nierealnie planować wyjazd w dalekie kraje, wolę zrobić
    mały plan spaceru po Lesie Miejskim i go zrealizować (a akurat lasy to mamy
    fajne - nawet te w granicach miasta).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2010-11-04 17:02:05
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 4 Nov 2010 16:09:27 +0100, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    >Wiedziałem że będziesz musiał coś dołożyć ;-) I to jak zwykle celnie...
    >Niestety :-) Choć mi swoje plany udaje się jakoś popychać... Ale to może
    Eeee wystarczy mieć pracę którą się lubi, nie mieć zbyt rozbuchanych
    żądz, to i czas się znajdzie i zadowolenie ...
    --
    (Polska+Norwegia)/2=Hiszpania
    http://hdr.undp.org/en/statistics/

  • 17. Data: 2010-11-04 17:03:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-04 16:09, Henry(k) pisze:

> [...]
    > mały plan spaceru po Lesie Miejskim i go zrealizować (a akurat lasy to mamy

    Otóż to, lepsze po Pcimiu łażenie niż o Australii marzenie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nie umiem malować, rzeźbić, grać, tańczyć ani pisać; chyba zostanę artystą/

  • 18. Data: 2010-11-05 20:16:37
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    "kampania buraczana" to okres przed wyborami samorządowymi, gdzie
    wszystkie buraki chcą robić plakaciki i ulotki wyborcze.
    Trwa ze 3 tygodnie i spokój na 4 lata.

    A studentem to było fajnie być - tylko to u mnie chyba ze 100 lat
    temu :-((((((

    Pozdrawiam
    Les

  • 19. Data: 2010-11-05 21:29:14
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 13:16:37 -0700, Les napisał(a):

    > A studentem to było fajnie być - tylko to u mnie chyba ze 100 lat temu
    > :-((((((

    a ja właśnie sobie przypominam jak to jest... ;-)

    --
    pzdr
    meping