  • 1. Data: 2010-04-23 13:25:04
    Temat: Długa instalacja Vista i 7
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Mam problem z instalacją Windows Vista i Windows 7 z płyty DVD. Instalacja
    trwa w obu przypadkach około 8 godzin :-)
    Z dysku USB trwa kilkanaście minut. Nie wiem czy to ma dla sprawy jakieś
    znaczenie, ale posiadam płytę główną Gigabyte GA-M68SM-S2.
    Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jaka może być przyczyna?

    Dziękję z góry za pomoc.

  • 2. Data: 2010-04-23 13:35:02
    Temat: Re: Długa instalacja Vista i 7
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > znaczenie, ale posiadam płytę główną Gigabyte GA-M68SM-S2.
    > Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jaka może być przyczyna?

    1. Zapoznać się z netykietą
    2. Wymienić napęd optyczny

  • 3. Data: 2010-04-24 08:18:00
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 23 kwiecień (piątek) gdy o godz. 15:35 *qwerty* napisał(a):

    > 1. Zapoznać się z netykietą
    > 2. Wymienić napęd optyczny

    3. Możliwy problem między monitorem a oparciem fotela...

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,