  • 1. Data: 2010-04-23 14:45:03
    Temat: uciekający kursor
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    laptop stary raczej, compaq armada m700;
    system: xp pro ze wszystkimi SP.
    przeskanowany na wszelkie mozliwe sposoby.

    Od jakichs dwoch dni szaleje kursor myszy podpietej przez ps/2, ale i
    wowczas, gdy kursor sterowany jest przez laptopowy joystick: kursor umyka
    raz na sama gore, raz na sam dol. I tak w kółko. W ogole w zasadzie nie
    można kursorem trafić w cokolwiek. Pędziwiatr.

    - Przeinstalowanie myszy, reinstalacja sterownikow myszy, albo puszczenie
    jej na opcjonalnym sterowniku z MS - zero efektu.
    - Wszelkie odinstalowania poprzez panel sterow ->...-> manager urzadzen ->
    restart, także zero efektów.

    Gdzies i kiedys czytalem [chyba...], ze to jest pewien konkretny problem
    sprzętowy taki bal, ale nie pamietam rady na to...
    Kto wie?

  • 2. Data: 2010-04-23 14:58:06
    Temat: Re: uciekający kursor
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    1634Racine nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Gdzies i kiedys czytalem [chyba...], ze to jest pewien konkretny problem
    > sprzętowy taki bal, ale nie pamietam rady na to...

    Ja bym odpalił system z jakiegoś Life CD, nawet linuxowego i obadał czy
    nadal się tak zachowuje.
    Przem

  • 3. Data: 2010-04-23 15:30:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-04-2010 o 17:58:06 Przemek <r...@o...pl> napisał(a):

    > 1634Racine nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Ja bym odpalił system z jakiegoś Life CD, nawet linuxowego i obadał czy
    > nadal się tak zachowuje.
    > Przem

    Zobaczy się wtedy czy to po stronie systemu.

    A pomyślałem że to nawala może ten laptopowy joystick/touchpad.
    A da się go wyłączyć całkowicie? Nawet gdyby trzeba było po prostu kabelek
    wyciągnąć..

    Kiedyś mi taki jeden jakoś zamókł czy coś (nie wiem) :) i kursor też
    szalał. Wyłączyłem go i myszka działała ok.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-04-23 20:45:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-04-2010 o 23:56:04 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

    > za licho nie wiem, gdzie jest odpinanie kabelkowe.

    Pierw może zadziała odpinanie softwarewowe
    A jak nie to trza zdjąć obudowę, pierw klawiaturę itd :)
    Prosta sprawa i 3 zasady :)
    - pamiętać kolejność
    - aby nie zostały jakieś śrubki
    - aby czegoś nie ułamać :)

  • 5. Data: 2010-04-23 20:56:04
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Piotr M in news:op.vbmisuyd13q3bq@piotr-asus
> [...]
    > Kiedyś mi taki jeden jakoś zamókł czy coś (nie wiem) :) i kursor też
    > szalał. Wyłączyłem go i myszka działała ok.

    teraz spokój; ale tak to z tym jest, pojawia sie losowo.
    moze to dobry pomysl z wylaczeniem joya... i sprawdzic, jak dziala sama
    mysz.
    Ale:
    za licho nie wiem, gdzie jest odpinanie kabelkowe.

  • 6. Data: 2010-04-24 02:57:51
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Piotr M in news:op.vbmxdlys13q3bq@piotr-asus
    > Pierw może zadziała odpinanie softwarewowe

    manager urz. i odpiac _calą_ klawiature? to juz wykonane dawno.

  • 7. Data: 2010-04-24 08:07:30
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 16:45:03 +0200, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdzies i kiedys czytalem [chyba...], ze to jest pewien konkretny problem
    > sprzętowy taki bal, ale nie pamietam rady na to...

    Spróbuj wyczyścić "oczko" myszy. Jak nie pomoże to kup nową.

  • 8. Data: 2010-04-24 08:17:15
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 23 kwiecień (piątek) gdy o godz. 16:45 *1634Racine* napisał(a):

    > Kto wie?

    Stawiam na uszkodzenie taśmy łączącej klawiature z płyta główną lub na
    uszkodzenie taczpadu jeśli to coś takiego posiada. Ewentualnie jakiś klawisz
    (często spacja) jest z jednej strony uszkodzony/dociśnięty i kursor lata.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 9. Data: 2010-04-24 14:48:16
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Leszek K. in news:hqu8s5$hl0$1@news.onet.pl
    > Spróbuj wyczyścić "oczko" myszy. Jak nie pomoże to kup nową.

    jest w idealnym stanie.

  • 10. Data: 2010-04-24 14:55:46
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Chichotek in news:1ufe09ua3o72d.dlg@chichot.truposza.pl
    > Stawiam na uszkodzenie taśmy łączącej klawiature z płyta główną

    aż sie boje toto otwierac.... Póki co - spokój.
    - Czy takie tasmy sa specyficzne, tzn konkretne do konkretnych laptopów? czy
    po prostu tasma "klawiatura-plyta" i do dowolnego laptopa pasuje? moze na
    wsjakij słuczaj wymienię...
    - A moze wpiąć/wypiąć taśmę, cos poluzowalo sie, zle kontaktuje, "alboco"?
    proste? Nie chce skopac, to w tej chwili jedyny sprzet pod reką

    > uszkodzenie taczpadu jeśli to coś takiego posiada.

    posiada joystick.
    gdy jest ta awaria - dziala tak samo jak mysz, tzn kursor szaleje i na
    myszy, i na joysticku.