  • 1. Data: 2009-07-29 06:26:50
    Temat: Zamienniki tonerów HP
    Od: ikov <i...@t...pl>

    Czy ktoś z Was miał do czynienia z zamiennikami tonerów HP z Lyreco?
    Oryginały mają droższe niż gdziekolwiek, ale co do zamienników bardzo
    się polecają (to akurat nic nowego), mają listę referencji z okolicy i
    gwarancje na toner i drukarkę. Na razie kupuję gdzie indziej oryginały
    (najwięcej do HP 1018, HP P1005/6 i HP 1300), ale zastanawiam się czy
    zaryzykować z zamiennikami, czy też dać sobie spokój?
    I jeszcze jedno - nie pierwszy raz zdarzyło się, że oryginalny toner
    zaczyna brudzić kartkę z jednej strony (wałek w kartridżu jest uświniony
    proszkiem po jednej stronie). Czy takie coś podlega gwarancji?

  • 2. Data: 2009-07-29 22:49:12
    Temat: Re: Zamienniki tonerów HP
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "ikov" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczyna brudzić kartkę z jednej strony (wałek w kartridżu jest uświniony
    > proszkiem po jednej stronie). Czy takie coś podlega gwarancji?

    Zamienniki mozesz stosowac bez problemu do drukarek HP, praktycznie kazda
    wieksza firma zajmujaca sie zamiennikami daje ci nie tylko gwarancje na
    toner i drukarke, ale mozesz wynegocjowac dodatkowe warunki (np. platnosc za
    toner dopiero po jego prawidlowym zuzyciu).

    Generalnie w zamiennikach sa roznice jakosciowe - od najtanszych, chinskich
    (nie polecam, jeden rozwalil mi sie w rekach), po naprawde dobre.. Roznice
    widac po cenach... Mozna tez regenerowac, ale to proponuje w sprawdzonych
    serwisach ze specjalizowanym sprzetem...

    Co do brudzenia - jesli wyczyszczenie walka swiatloczulego zlikwiduje
    problem - podarowalbym sobie reklamacje...
    A zabrudzona drukarka nie podlega reklamacji.

    Pozdrawiam
    Michal