  • 1. Data: 2012-10-08 18:22:59
    Temat: Zamiennik MANFROTTO 685B
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    czy ktoś spotkał takowy zamiennik - chodzi mi o łatwość rozkładania/składania.
    Wysokość podobna - ewentualnie taki mały do 35-40 zł po rozłożeniu.
    Jak dla mnie za oryginał to trochę za bogato żeby używać 1 raz w roku.

    Pozdrawiam
    Les

  • 2. Data: 2012-10-08 20:20:55
    Temat: Re: Zamiennik MANFROTTO 685B
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Les" <s...@p...fm> wrote in message
    ps.com...
    Witam,
    czy ktoś spotkał takowy zamiennik - chodzi mi o łatwość rozkładania/składania.
    Wysokość podobna - ewentualnie taki mały do 35-40 zł po rozłożeniu.
    -----------
    A do ilu moze byc przed rozlozeniem?

    Slon.

  • 3. Data: 2012-10-09 09:41:19
    Od: Les <s...@p...fm>

    > A do ilu moze byc przed rozlozeniem?
    > Slon.

    To nie gra roli - potrzebuję albo wysoki, albo niski (a być może oba).

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2012-10-09 18:06:13
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Les" <s...@p...fm> wrote in message
    ps.com...
    > A do ilu moze byc przed rozlozeniem?
    > Slon.

    To nie gra roli - potrzebuję albo wysoki, albo niski (a być może oba).

    ---------------
    Znaczy, ze po rozlozeniu, nie musi byc juz:
    "ewentualnie taki mały do 35-40 zł po rozłożeniu".
    Czy w takim razie, po rozlozeniu moze przekroczyc np. 1500 PLN?

    Slon

  • 5. Data: 2012-10-09 18:22:14
    Od: Les <s...@p...fm>

    > "ewentualnie taki mały do 35-40 zł po rozłożeniu".
    > Slon

    No tak - teraz załapałem że zamiast cm wpisałem zł!

    A więc widział ktoś jakiś zamiennik - dokładnie chodzi system rozkładania.

    Pozdrawiam
    Les