  • 1. Data: 2009-11-17 13:57:24
    Temat: Zamiana numerow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy w Erze jest mozliwa zamiana numerow ?
    Mam dwie karty sim, dwie umowy, chcialby zamienic numery, z
    zachowaniem innych warunkow.

    A u innych operatorow ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2009-11-17 14:35:09
    Temat: Re: Zamiana numerow
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    J.F. pisze:
    > A u innych operatorow ?

    W sieci minus - niemożliwe. Nawet nie chcą rozmawiać.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-11-17 15:53:18
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F."
    > Czy w Erze jest mozliwa zamiana numerow ?
    > Mam dwie karty sim, dwie umowy, chcialby zamienic numery, z zachowaniem
    > innych warunkow.

    A później jakiś niewinny zakupi tiktaka w kiosku i będzie się dziwił, że
    dostał jeden z tych - aktywnych - numerów. Nie kombinuj, proszę.
    Chciałem przez to powiedzieć, że nawet jeśli Era zechce to zrobić, to nie
    obędzie się bez potknięć.

    > A u innych operatorow ?

    I tu wychodzi szydło, czyli przewaga prepaid nad abo.
    Masz 2 abo, korzystasz tylko z jednego ale ten numer ma kiepskie warunki w
    umowie. Moooże gdybyś aktywował kolejny numer i ponegocjował z tej okazji
    nad wszystkimi trzema... Ale to jak spirala długów.

    U innych? Podejrzewam, że się nie da. Górę biorą zapewne jakieś tajemnicze
    plany marketingowe a pomóc może chyba tylko straszenie przeniesieniem
    numeru.

    M.

  • 4. Data: 2009-11-17 17:11:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > kombinuj, proszę.
    > Chciałem przez to powiedzieć, że nawet jeśli Era zechce to
    > zrobić, to nie obędzie się bez potknięć.

    Ale dlaczego mialoby sie cokolwiek potknac ? Oba numery sa w moim
    uzyciu.

    Zmienic numer chyba zawsze mozna, aczkolwiek wtedy operator moze
    przydzielic nowy jaki mu pasuje.

    > I tu wychodzi szydło, czyli przewaga prepaid nad abo.

    Nic nie wychodzi. Tato malo gada i sklada na koncie, a mamie trzeba
    za czesto doladowywac :-)

    > U innych? Podejrzewam, że się nie da. Górę biorą zapewne jakieś
    > tajemnicze plany marketingowe a pomóc może chyba tylko straszenie
    > przeniesieniem numeru.

    W Erze bardzo duzo sie nie da .. ale troche zal tych uskladanych
    zlotowek :-)
    Kurcze, chyba przepisze oba do Playa i "przedzwonie".

    J.