  • 1. Data: 2009-11-16 20:31:26
    Temat: K770i a badziewna obudowa
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Witam

    Reklamował ktoś w serwisie trzeszcącą i odstającą obudowe z tym telefonie , po
    miesiącu uzytkowania od nowośći mam wrażenie że zaraz sie mi rozpadnie. Pani w
    salonie Era stwierdziła , że te telefony tak mają i nie podlega to
    gwarancji.Jutro zanosze ten złom do serwisu i zobacze co powiedzą jak nie będą
    chcieli uznać gwarancji to wyśle do centrali sony aby sobie go zutylizowali.

    Pozdrawiam
    Mirek

    4613 (20091116) __________

  • 2. Data: 2009-11-16 22:55:15
    Temat: Re: K770i a badziewna obudowa
    Od: K <...@...c>

    Mirosław Szejduk pisze:
> [...]
    > miesišcu uzytkowania od nowo?ći mam wrażenie że zaraz sie mi rozpadnie. Pani w
    > salonie Era stwierdziła , że te telefony tak majš i nie podlega to
    > gwarancji.Jutro zanosze ten złom do serwisu i zobacze co powiedzš jak nie będš
    > chcieli uznać gwarancji to wy?le do centrali sony aby sobie go zutylizowali.
    >
    > Pozdrawiam
    > Mirek
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4613 (20091116) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    14 miesiąc leci i nie zauważyłem takich przypadłości. często używam,
    dużo razy mi spadł na ziemie i jedyny problem to taki, że ze cztery razy
    zdarzyło się że nie mogłem odebrać połączenia. jedyny aktywny/działający
    przycisk w tej sytuacji to odrzuć.

    ogarnij czytnik, kodowanie i program av bo jakieś spam gówno ci się dokleja.

  • 3. Data: 2009-11-17 05:31:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    Mirosław Szejduk pisze:
> [...]
    > chcieli uznać gwarancji to wy?le do centrali sony aby sobie go zutylizowali.

    1,5 roku w rekach zony - ostatnio ocenialem i musze powiedziec, ze
    akurat ten model K770i jest solidny.
    Po 1.5 roku codziennego uzywania obudowa nie trzeszczy, nie odstaje nic,
    nic nie jest wytarte (obudowa koloru brazowego) - no po prostu telefon
    wyglada dalej jak nowy (telefon nie jest noszony w zadnym futerale)

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4613 (20091116) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    a po co to piszesz?

    --
    pozdr
    Adam (AL)