  • 1. Data: 2009-11-17 07:42:53
    Temat: Opinie o jakości mBank
    Od: GetRight <d...@g...com>

    Witam,

    Zakupiłem ostatnio telefon z Androidem i w związku z tym planuję
    przejść z playa do sieci mBank. Czy w mBanku będę miał jakość i przede
    wszsytkim zasięg dokładnie taki sam jak w Plusie? Czy może jednak
    sieci współpracujące z głównymi operatorami Plus, Era itp oferują
    gorszy zasięg i jakość dźwieku? Głównie chodzi mi o dobry zasięg
    szybkiego Internetu. W playu obecnie jest z tym różnie - pomiedzy
    miastami raczej słabo.

    Pozdrawiam

    GetRight

  • 2. Data: 2009-11-17 07:57:26
    Temat: Re: Opinie o jakości mBank
    Od: Weissmann <p...@g...com>

    Będziesz miał pełny zasięg Plusa: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA. I co ważne,
    w przeciwieństwie do 100kBajtowego taktowania w Play, będziesz miał 1-
    kilobajtowe w mBanku. Do przeglądania stronek na czymś małym jak
    telefon, jak znalazł.

  • 3. Data: 2009-11-17 09:14:02
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "GetRight" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    ---------------------------------

    1. Przeniesienie numeru do mBanku - 5.11 zostały sporządzone dokumenty przez
    ich pracownika,
    9.11 dotarł kurier, 12.11 - jeszcze nie dotarł do mBanku(?), 16. 11 nadal
    kurier jedzie do mBanku ale zadałem
    pytanie czy mam zadzwonić do szefostwa firmy kurierskiej skoro mbank się z
    tym nie kwapi no i już dzisiaj jestem
    w mbanku.
    2. Nokia ustawiona na 3G w Łodzi wylogowała się z sieci. Musiałem przejść na
    tryb gsm. Wcześniej zasięg pełny
    (moje mieszkanie, inna karta z mbanku) i nie zauważyłem takich zjawisk.

  • 4. Data: 2009-11-17 10:50:20
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    GetRight <d...@g...com> napisał(a):
    [..]
    mBank to infrastruktura Polkomtela, czyli to samo co Plus z jego wadami i
    zaletami. Zresztą to samo masz w Play'u (w roaming 3G plus też play
    wpuszcza), różnica jest tylko w cenie transmisji danych.
    Natomiast co do samego zasięgu to dużo zależy od rejonu kraju, np. w centrum
    (łódzkie i okolice) Plus ma dobre pokrycie zasięgiem EDGE ale dobrze
    działający UMTS tylko w większych miastach, za to Play ma poustawiane więcej
    UMTS'u także w małych miejscowościach ale poza nimi słaby natywny zasięg w
    GSM1800.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-11-17 10:55:38
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    I generalnie na szybki internet między miastami nie za bardzo masz co liczyć
    (prędkość mocno zależy od odległości od nadajnika), niezależnie od sieci.
    Używałem transmisji danych u wszystkich operatorów oprócz Orange (teraz
    zamierzam ich sprawdzić) i ogólnie jak wyjedziesz trochę dalej poza większe
    miejscowości to prędkość transmisji spada do GPRS. Jeśli poruszasz się
    najczęściej po jednym obszarze, sprawdź który z operatorów ma tam nastawiane
    najwięcej stacji pracujących w UMTS.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-17 12:13:55
    Od: roman <r...@l...pl>

    GetRight pisze:
> [...]
    > gorszy zasięg i jakość dźwieku? Głównie chodzi mi o dobry zasięg
    > szybkiego Internetu. W playu obecnie jest z tym różnie - pomiedzy

    jeżeli chodzi o zasięg to nic Ci się nie zmieni, będziesz miał tak samo
    jak w Playu
    r.

  • 7. Data: 2009-11-17 18:52:04
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    roman wrote:
    > jeżeli chodzi o zasięg to nic Ci się nie zmieni, będziesz miał tak samo
    > jak w Playu r.

    Oczywiście koledze chodziło o Plusa :)

    Jakub

  • 8. Data: 2009-11-17 19:45:07
    Od: Piotr <r...@1...0.0.1>

    Jakub Danecki wrote:

    > Oczywiście koledze chodziło o Plusa :)

    Zasięg Play zawiera w sobie zasięg Plusa :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-11-17 21:05:17
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr wrote:
    > Zasięg Play zawiera w sobie zasięg Plusa :)

    Ale odwrotnie już nie - a to ma znaczenie, jako że gadamy o mBank mobile
    :)

    Jakub

  • 10. Data: 2009-11-17 22:12:00
    Od: "GetRight" <g...@o...eu>

    > Ale odwrotnie już nie - a to ma znaczenie, jako że gadamy o mBank mobile

    Na obecnym numerze mi specjalnie nie zależy. Potestuję sobie prepaida mBanku
    i Playa i zadecyduję. Co do kosztów to mBank wydaję się dla mnie tańszy. W
    pracy i domu lecę po WiFi a poza domem to w takim wypadku pewnie mi starczy
    z 200mb - czyli 10zł w mBanku. W playu musiałbym kupić pakiet 500mb za 15zł
    plus pewnie płaciłbym w pipidówach dużo za roaming Plusa.

    Dzięki wszytkim za porady.

    pzdr

    GetRight