  • 1. Data: 2009-11-17 11:22:53
    Temat: C902 - nagrywanie rozmów
    Od: Another <n...@g...pl>

    Witajcie,

    gdzie szukać nagranych rozmów w tym telefonie? W jakim folderze? Szukam i
    szukam i nie widzę.

    Pozdrawiam,
    --
    Another

  • 2. Data: 2009-11-17 17:20:15
    Temat: Re: C902 - nagrywanie rozmów
    Od: Drizzt <d...@p...pl>

    On 17 Lis, 12:22, Another <n...@g...pl> wrote:
    > Witajcie,
    a z czego korzystasz? jak z rejestratora dzwieku z katalogu Rozrywka
    to zapisuje w katalogu Muzyke a jesli z zew aplikacji to we wszystkich
    plikach mi nagral, tam gdzie sa foldery zdjecia, dzwiek, video itp

  • 3. Data: 2009-11-18 08:24:23
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 09:20:15 -0800 (PST), Drizzt napisał(a):

    > a z czego korzystasz? jak z rejestratora dzwieku z katalogu Rozrywka
    > to zapisuje w katalogu Muzyke a jesli z zew aplikacji to we wszystkich
    > plikach mi nagral, tam gdzie sa foldery zdjecia, dzwiek, video itp

    Chodzi mi o rozmowy nagrywane w trakcie gadania z kimś, wybierając
    opcje->zapisz

  • 4. Data: 2009-11-18 09:07:14
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Another napisał:

    > Chodzi mi o rozmowy nagrywane w trakcie gadania z kimś, wybierając
    > opcje->zapisz

    Jest to nagrywane w Menedżer plików - Muzyka a nazwa jest taka jak nazwa
    kontaktu w książce względnie jeśli nie masz numeru w książce to nazwą
    pliku jest ten dzwoniący numer.

  • 5. Data: 2009-11-18 09:36:33
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 10:07:14 +0100, Bart napisał(a):

    > Jest to nagrywane w Menedżer plików - Muzyka a nazwa jest taka jak nazwa
    > kontaktu w książce względnie jeśli nie masz numeru w książce to nazwą
    > pliku jest ten dzwoniący numer.
    Dzięki, teraz mam. Ciężko na to wpaść, a w instrukcji do telefonu nie
    napisali nawet, że rozmowę można w trakcie nagrywać, a co dopiero, gdzie
    jej odsłuchać ;)

    Pozdr,
    --
    Another