  • 11. Data: 2012-02-17 20:13:09
    Temat: Re: Zamawianie w DIGIKEY - prośba
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "pytajacy" <r...@p...fm> wrote in message
    news:db44adb2-c153-4603-b7b9-babc86c01af0@x19g2000yq
    h.googlegroups.com...

    > Dla szukających: nie taki diabeł straszny.
    > minął tydzień od zamówienia i scalaki mam w ręce.

    No tak. Tam trzeba kupować. Za $200 jest transport za darmo. Nie ma żadnego
    powodu żeby przepłacać pośrednikom chociażby 50 groszy.
    Farnell mnie spamował telefonicznie więc nic tam nie kupuję.

  • 12. Data: 2012-02-18 15:22:43
    Od: Adam <b...@a...pl>

    > PayPal przyjmuje debetowa Visę mBanku.

    Równie dobrze można PayPal połączyć z kontem bankowym zamiast kartą.

    --
    Adam

  • 13. Data: 2012-02-18 15:28:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-18 16:22, Adam pisze:

    > Równie dobrze można PayPal połączyć z kontem bankowym zamiast kartą.

    Ale trzeba go wtedy zasilać przed transakcją. A tak jest pewnym dość
    bezpiecznym buforem między twoją kartą kredytową a klientem. Oczywiście
    pod warunkiem, że hackerzy nie włamią się na ten serwis i nie sprzedadzą
    komuś numerów kart kredytowych.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2012-02-18 18:18:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Saturday, February 18, 2012, 4:22:43 PM, you wrote:

    > Równie dobrze można PayPal połączyć z kontem bankowym zamiast kartą.

    Teraz już tak. Parę lat temu nie mozna było.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2012-02-21 11:41:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 18 Feb 2012 16:28:35 +0100,
    Mario <m...@...pl> screamed:

> [...]
    > bezpiecznym buforem między twoją kartą kredytową a klientem. Oczywiście
    > pod warunkiem, że hackerzy nie włamią się na ten serwis i nie sprzedadzą

    Dlatego przydaje się wirtualna karta. Zasilasz tylko taką sumą, jaką
    chcesz wydać.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 12:40:57 user up 13085 days, 0:35, 1 user, load average: 0.24, 0.95, 0.45 ]

    I'm so old they've cancelled my blood type. -- Bob Hope