  • 1. Data: 2009-05-23 16:46:30
    Temat: Zaleznosc Gerber-Parabeln
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Czy ma ktos namiary na materialy po polsku lub angielsku
    dotyczace zaleznosci Gerbern-Parabeln?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-05-23 17:09:08
    Temat: Re: Zaleznosc Gerber-Parabeln
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 23 May 2009 16:46:30 +0000 (UTC), Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> wrote:

    >Czy ma ktos namiary na materialy po polsku lub angielsku
    >dotyczace zaleznosci Gerbern-Parabeln?

    Jak sie poszuka pod Gerber parabole albo Gerber parabola to sie
    dostanie tylko po angielsku.... Ale nei wiem czy to to samo... Chociaz
    sadzac po tresci artykulow niemieckich i angielskich to chyba tak...

    A.L.

  • 3. Data: 2009-05-23 17:11:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    A.L. napisal:
    > Jak sie poszuka pod Gerber parabole albo Gerber parabola to sie
    > dostanie tylko po angielsku.... Ale nei wiem czy to to samo... Chociaz
    > sadzac po tresci artykulow niemieckich i angielskich to chyba tak...

    Dzieki za sugestie. Ten Parabeln mnie zmylil, bo podejrzewalem
    drugiego wspolautora a nie parabole :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek