  • 11. Data: 2010-04-23 10:37:11
    Temat: Re: Zakup samochodu - van - prośba
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > - duży bagażnik - większy niż w Scenicu
    > - najlepiej auto z 2006 lub młodsze
    > - cena ok 40 tyś
    > - najlepiej coś z VW, napewno nie chce francuskiego. (tak ma i już)
    >
    > Oglądnęliśmy VW Tourana z 2006 ostatnio - nie jest wiele większy od
    > Scenica. Poza tym silnik 2.0TD - pali mało ale nie wiem czy to dobra
    > jednostka będzie (awaryjność). Na co zwrócić uwagę?
    > Nie ma czasu przyjrzeć się wszystkim vanom bo niedługa ma wyjazd
    > zagraniczny więc proszę o poradę z uzasadnieniem.
    > Moje typy to Sharan (ale to pali o wiele więcej pewnie), Mazda MPV (nie

    LOL :D ale wymagania.
    Rozumiem ze to spalanie to na trasie.

    Sharan owszem spali do 6 litrow, przy emeryckim tempie
    90 km/h bez zadnego wyprzedzania... ale
    co to za jazda.

    Aha, zycze powodzenia w kupowaniu Sharana minimum 2006
    do 40 kzl :DDDDD

    Touran 1.9 TDI mooooze sie zmiesci w 6 przy
    normalnej jezdzie, ale watpie... no i podobnie
    zycze powodzenia przy szukaniu. Doloz
    sobie od razu 10k do budzetu albo kupisz
    kupe zlomu.

    Jedyna opcja ktora jako tako widze przy tych wymaganiach
    to Zafira B, ale wiele wieksze od Scenica to nie jest.

  • 12. Data: 2010-04-25 22:50:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 10:06:33 +0200, bosskg napisał(a):

    > Jakoś nie chce mi się wierzyć, że jakiekolwiek z tak dużych aut będzie paliło
    > max 6L. Moja Meriva 1.7 bierze średnio 7-8L ON

    Moje Berlingo spali mniej, o ile nie przekroczysz 70km/h ;)

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 13. Data: 2010-04-26 01:03:57
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotrek <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > - najlepiej auto z 2006 lub młodsze
    > - cena ok 40 tyś
    > - najlepiej coś z VW, napewno nie chce francuskiego. (tak ma i już)

    Olewając te punkty
    Jak ktoś się nie zraził do francuskich (pewnie się psuło ;) i to bardzo ).
    to: Renault Vel Satis, powiedzmy 2003, resztę zostawić na różnice w
    spalaniu :)

    VW takich nie robi chyba ze tuareg ale to suv.

    pozdrawiam.