  • 1. Data: 2010-10-07 09:28:54
    Temat: Zakochalem sie w anaglifach- fotkach w 3D
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Do tej pory widzialem tylko fotki 3D do zezowania.

    Oczy sie jednak szybko mecza i ni cholery to nie jest wygodne.

    Zakupilem wiec ultra tanie okularki 3D (red- cyan) i jestem pod wielkim
    wrazeniem fotek 3D (anaglifow).

    Na fotke czegos banalnego, na przyklad grzyba, moge gapic sie minute! :-)

    Na 3D jest znacznie wiecej do ogladania niz na 2D.

    Dla mnie to nowa jakosc.

    Do rzeczy.

    Wiem, ze moge zrobic fotki 3D technika "na kiwaczka".

    Jednak ja wole miec lepsze efekty.

    Stad pytanie: ma ktos moze doswiadczenie z obiektywami, ktore zaklada sie na
    SLR (mam 550D) i ktore powoduja, ze robie dwie fotki na raz?

    Dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2010-10-07 09:51:09
    Temat: Re: Zakochalem sie w anaglifach- fotkach w 3D
    Od: Konrad K <l...@...pl>

    W dniu 2010-10-07 11:28, Polon pisze:

> [...]
    >
    > Stad pytanie: ma ktos moze doswiadczenie z obiektywami, ktore zaklada
    > sie na SLR (mam 550D) i ktore powoduja, ze robie dwie fotki na raz?

    Trochę z innej strony. Jeżeli spodziewasz się, że Cię to wciągnie, może
    zainteresuj się Fujifilm FinePix REAL 3D W3?

  • 3. Data: 2010-10-07 09:57:35
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Trochę z innej strony. Jeżeli spodziewasz się, że Cię to wciągnie, może
    > zainteresuj się Fujifilm FinePix REAL 3D W3?

    Znam ten aparacik ale wolalbym uzywac ten co juz mam.

    W sumie to ciekawe, ktorym aparatem efekty bylyby lepsze?

    Polon

  • 4. Data: 2010-10-07 10:15:08
    Od: Konrad K <l...@...pl>

    W dniu 2010-10-07 11:57, Polon pisze:

    > Znam ten aparacik ale wolalbym uzywac ten co juz mam.
    >
    > W sumie to ciekawe, ktorym aparatem efekty bylyby lepsze?

    Tu Ci niestety nie doradzę, nie używałem takich obiektywów dla DSLR więc
    nie mam porównania. Z jednej strony dwie małe matryce i kompaktowe
    obiektywy, a z drugiej - dużo większa matryca i wątpliwy "obiektyw". Ja
    tam bym wolał (gdyby mnie było stać) kompakt W3 niż np. coś takiego:

    http://sklep.stereos.pl/sklep/index.php?p48,fa04-obi
    ektyw-loreo-3d-t-do-zdjec-trojwymiarowych-do-lustrza
    nek-cyfrowych

  • 5. Data: 2010-10-07 10:22:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Polon napisał(a):
    > Stad pytanie: ma ktos moze doswiadczenie z obiektywami, ktore zaklada
    > sie na SLR (mam 550D) i ktore powoduja, ze robie dwie fotki na raz?

    Doświadczenia nie mam, ale sądząc po tym, że Panasonic wypuszcza pod
    swoją marką obiektyw tego typu może świadczyć o tym, że rozwiązanie to
    wychodzi z fazy "gadżet":

    http://www.dpreview.com/news/1009/10092123panasonicl
    enses.asp

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2010-10-07 11:11:52
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2010-10-07 12:15, Konrad K pisze:

> [...]
    >
    > http://sklep.stereos.pl/sklep/index.php?p48,fa04-obi
    ektyw-loreo-3d-t-do-zdjec-trojwymiarowych-do-lustrza

    Też odpuściłbym większe inwestycje, to nudzi się szybciej niż zdjęcia
    księżyca ;)

    --
    Ziemo

  • 7. Data: 2010-10-07 12:17:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > Doświadczenia nie mam, ale sądząc po tym, że Panasonic wypuszcza pod
    > swoją marką obiektyw tego typu może świadczyć o tym, że rozwiązanie to
> [...]

    Nie ma takiej mozliwosci - takie obiektywy daja nedzne
    efekty bez wzgledu na to kto je produkuje ;)

  • 8. Data: 2010-10-07 21:00:56
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Nie ma takiej mozliwosci - takie obiektywy daja nedzne
    > efekty bez wzgledu na to kto je produkuje ;)

    Witam,
    ale po co się ograniczać - dokup drugi 550d z takim samym obiektywem,
    umocuj na szynie, do tego jeden wężyk do dwóch aparatów i gotowe!
    Będziesz mógł nawet ustawiać różne odległości między obiektywami -
    zależne od odległości przedmiotu fotografowanego do aparatu.

    Pozdrawiam
    Les

  • 9. Data: 2010-10-08 10:03:38
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Rzuccie okiem na te fotki:

    http://www.flickr.com/photos/ian5281/4447068261/in/p
    hotostream/
    http://www.flickr.com/photos/ian5281/4791536441/
    http://www.flickr.com/photos/ian5281/4791552025/
    http://www.flickr.com/photos/ian5281/4317533717/in/p
    hotostream/

    Jakosc jak na moje rewelacja!

    Ciekaw jestem jak facet zrobil te fotki.

    Polon

  • 10. Data: 2010-10-08 10:33:51
    Od: Piotr Nikodem Miesiączek <w...@b...ch>

    "Polon" <P...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    hotostream/

    > Jakosc jak na moje rewelacja!
    >
    > Ciekaw jestem jak facet zrobil te fotki.

    A możesz mi wytłumaczyć, co w tym ciekawego? A właściwie dlaczego tak głupio
    pytasz? Wystaczy zerknąć na jego profil, żeby wiedzieć wszystko:
    http://www.fujifilm.com/products/3d/camera/finepix_r
    eal3dw1/