  • 61. Data: 2011-09-28 15:44:29
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:37:56 +0200 osobnik zwany Przemys?aw
    Czaja wystukał:

    > Użytkownik "amos" <

    > Hihi, Ty tak na powaznie pytasz, czy poprostu masz krotka przerwe w
    > mysleniu?
    >
    > Poważnie pytam - wszelkiej maści skuterki, których jest z 10 razy więcej
    > na ulicy niż prawdziwych ścigaczy również te 50km/h wyciągają a jakoś
    > nie widzę sztucznych kręgosłupów, kozaczków, rękawiczek, kurtek po 13kg
    > itd.

    wywaliłeś się kiedyś na dwóch kołach?
    PS: Czego wymagasz od osób, których legitymacją do jazdy jest dowód
    osobisty?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2011-09-28 15:49:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Wrz, 13:36, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:
    > Hehe, no przecież wiesz o czym piszę :)
    > ps. w moim mieście jest tylko 50, no może jeszcze strefy 20-30 :)

    I pewnie dasz sobie reke uciac, ze nigdy nie jechales wiecej niz 50?

    --
    amos

  • 63. Data: 2011-09-28 15:53:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:j5v7f1$cgs$...@n...onet.pl...

    > za gorąco. Kurtkę i rękawice mam zawsze. Trudno, w 30 stopniach rezygnuję
    > z części ochrony.

    Przemek jak widać tego nie rozumie

  • 64. Data: 2011-09-28 15:53:45
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Wrz, 14:21, AL <a...@s...tam> wrote:
    > Mimo, ze na motorze nie jezdze, to w tym przypadku calkowicie stanalbym
    > po stronie motocyklisty.

    Wierz mi, takie (lub podobne takze pieniace troche krew w zylach)
    zdarzaja sie motocyklistom od czasu do czasu.

    Mysle, ze jedna z wazniejszych umiejetnosci kierowcow jednosladow jest
    opanowanie nerwow. Bylbym jednak za tym, aby nie klepac auta, ktore
    zajechalo droge, zachowac zimna krew i odjechac w sina dal.

    Zreszta nie wiemy, co wydarzylo sie zanim goscie wjechali w kadr. Moze
    kierowcy auta nerwy puscily z mniej blahego powodu niz tylko fakt, ze
    zostal wyprzedzony.

    --
    amos

  • 65. Data: 2011-09-28 15:56:28
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "masti"

    > wywaliłeś się kiedyś na dwóch kołach?
    > PS: Czego wymagasz od osób, których legitymacją do jazdy jest dowód
    > osobisty?

    masti nie komplikuj :)
    Wywaliłem się sporo razy w terenie, nie na betonie i wiem do czego
    służą, ubiory ochronne. Myśle również, że nikt nie zakłada całego
    niewygodnego stroju po to, aby sobie pojeździć 50km/h, bo nadal nie
    widzę różnicy pomiędzy motocyklem, skuterkiem czy rowerem w MIEŚCIE!

    ps.coby rozwiać wątpliwości poza miastem nie wyobrażam sobie ścigacza z
    przyklejonym gościem w jeansach i t-shircie (choć i takich widuję)

  • 66. Data: 2011-09-28 15:58:57
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Wrz, 15:37, "Przemys aw Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > Powa nie pytam - wszelkiej ma ci skuterki, kt rych jest z 10 razy wi cej
    > na ulicy ni prawdziwych cigaczy r wnie te 50km/h wyci gaj a jako
    > nie widz sztucznych kr gos up w, kozaczk w, r kawiczek, kurtek po 13kg
    > itd.

    To popatrz na skutery, ktore moga rozwinac wiecej niz 45 km/h. Na tych
    ludzie jezdza normalnie ubrani.
    Na skuta sam zakladam tylko czesc "rynsztunku".

    Znam przypadek, kiedy kobita miala wywrotke na
    dziewiecdziesieciokilogramowym skucie majac 10-15 km/h na budziku.
    Tydzien nie mogla chodzic.

    Pomysl teraz co sie moze stac przy 50?

    --
    amos

  • 67. Data: 2011-09-28 16:01:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:56:28 +0200 osobnik zwany Przemysław
    Czaja wystukał:

    > ps.coby rozwiać wątpliwości poza miastem nie wyobrażam sobie ścigacza z
    > przyklejonym gościem w jeansach i t-shircie (choć i takich widuję)

    dżiny i t-shirt to i tak nieźle. Miszczowie to latają w klapkach i
    szortach :)

  • 68. Data: 2011-09-28 16:10:42
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen"

    > Przemek jak widać tego nie rozumie

    Rozumiem, tylko Ty nie chcesz powiedzieć wprost, że motocykl po mieście
    nie jeździ 50km/h :) a w takim przypadku dodatkowa ochrona jak
    najbardziej się przydaje.

  • 69. Data: 2011-09-28 16:17:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Rozumiem, tylko Ty nie chcesz powiedzieć wprost, że motocykl po mieście
    > nie jeździ 50km/h :) a w takim przypadku dodatkowa ochrona jak
    > najbardziej się przydaje.

    No dobra. Nie jezdze po miescie 50 km/h a czasami pewnie trzy razy tyle, bez
    elementow miejskiego stuntu. Cos to zmienia?

    --
    Artur

  • 70. Data: 2011-09-28 17:17:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > Mimo, ze na motorze nie jezdze, to w tym przypadku calkowicie stanalbym po
    > stronie motocyklisty.

    A ja bym mu nakopał, jak dokładnie każdemu który celowo zabiera się do
    tłuczenia mojego samochodu.