  • 11. Data: 2013-11-14 10:26:46
    Temat: Re: Zagadka
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:PiotrGalka.pme.1384419754@news.chmurka.net...

    > Czyli prawo ochrony środowiska jest nie dobre dla środowiska.
    > Coś z tym środowiskiem trzeba zrobić skoro nie chce się dopasować do prawa

    Dokładnie tak jest, jest nie dobre.
    Jeżeli ktoś kupi wyciągnięty z kosza odtwarzacz DVD i będzie go używał
    to napewno przyczyni się do ochrony środowiska.

  • 12. Data: 2013-11-14 10:34:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Pomijając fakt, że łamią prawo, moralnie dla dobra środowiska
    >naturalnego robią przysługę.

    Czy aby na pewno lamia prawo ?
    Wydaje mi sie ze ustawa dopuszcza taki sposob utylizacji, tzn mam na
    mysli sprzedaz dobrych lub sprzedaz dobrych czesci.
    Ba - nawet popiera, w koncu to znalezienie uzytecznego miejsca dla
    "odpadu".

    Ubezpieczyciel i urzad skarbowy moga miec zastrzezenia, ale to z
    innych wzgledow.

    J.

  • 13. Data: 2013-11-14 21:17:09
    Temat: Rozwiązanie zagadki
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No więc, jak pamiętam, prawdziwa jest wersja...TADAA !
    Środkowa - czyli "B".

    Otóż - podłączyłem sobie tenże głośnik do gniazdka, i - usłyszałem
    całkiem normalne - jakkolwiek dość głośne - buczenie.
    Buczenie było na tyle głośne, żem się nieco wystraszył, ale głównie -że
    zaraz przylecą z drugiego pokoju rodzice :)

    Żadnego innego efektu - nawet nie było jakiegoś smrodu spalenizny czy
    coś... No więc, po chwili, kiedy się upewniłem, że buczenie dobiegające
    z mojego pokoju nie spowodowało żadnej reakcji w okolicy - ponowiłem
    eksperyment.

    Niestety - już bez żadnego efektu. Cisza. Widać cewkę szlag trafił.
    Więcej tego typu eksperymentu nie robiłem :)

    Jak tak sobie przypominam wczesne dzieciństwo (obarczone niezdrowym
    zainteresowaniem prądem) to aż dziwne mi się wydaje, że mnie ten prąd
    nie zabił , bo ile razy mnie pokopało, to nie zliczę :)

  • 14. Data: 2013-11-14 21:31:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=PRf9JTg3QwA
    > Trik z bateriami znaliście?

    a mógłby to pokazać z naładowanym i rozładowanym akumulatorem
    samochodowym ??

  • 15. Data: 2013-11-14 21:43:47
    Temat: Re: Rozwiązanie zagadki
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    > Jak tak sobie przypominam wczesne dzieciństwo (obarczone niezdrowym
    > zainteresowaniem prądem) to aż dziwne mi się wydaje, że mnie ten prąd
    > nie zabił , bo ile razy mnie pokopało, to nie zliczę :)

    Mnie też dziwi moje dzieciństwo, powinno się zakończyć zejściem z powodu
    empirycznego sprawdzania różnych pomysłów, a jednak ....nie. :)

    Może kolega zacznie pierwszy co do pomysłów a ja dodam swoje :)

    Adam

  • 16. Data: 2013-11-14 21:44:38
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    > Jak tak sobie przypominam wczesne dzieciństwo (obarczone niezdrowym
    > zainteresowaniem prądem) to aż dziwne mi się wydaje, że mnie ten prąd
    > nie zabił , bo ile razy mnie pokopało, to nie zliczę :)

    Tak przy okazji ..

    Jak poszło z tym xilinxem i adc ?

    Adam

  • 17. Data: 2013-11-14 21:47:12
    Od: l...@g...com

    użytkownik m...@g...com napisał:

    > Dokładnie tak jest, jest nie dobre.
    >
    > Jeżeli ktoś kupi wyciągnięty z kosza odtwarzacz DVD i będzie go używał
    >
    > to napewno przyczyni się do ochrony środowiska.

    Nie x2. Po pierwsze, jak srodowisko bedzie czyste, nie bedzie potrzeby go chronic a
    to skutkuje likwidacja stanowisk pracy osob powolanych:) Po drugie, tylko kupujac
    nowe napedzasz rynek domykajac tym samym cale ekonomiczno-ekologiczne kolo:)

  • 18. Data: 2013-11-14 21:57:06
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    sundayman wrote:

    [ciach]
    > Otóż, mamy głośnik - taki wyciągnięty z jakiegoś większego radia - czyli
    > coś pewnie koło 8Ohm, kilka wat.
    [ciach]
    A to zależy z jakiego radia, w lampowcach bywały bodajże głośniki
    wysokoomowe, nie trzeba było stosować traf wyjściowych i te mogły wytrzymać
    220V. Zresztą za b. starych czasów to wcale nie było 220V.

    > Zwycięzca konkursu tradycyjnie otrzymuje nagrodę : asygnatę na szkocką
    > kratę !

    Wolałbym talon na balon. ;)

    Bo(o)t manager

  • 19. Data: 2013-11-14 22:17:29
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wolałbym talon na balon. ;)

    z helem czy winem ?

  • 20. Data: 2013-11-14 22:18:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jak poszło z tym xilinxem i adc ?

    To pytanie do moi ? Bo nie kojarzę coś...