  • 1. Data: 2009-12-14 13:50:53
    Temat: Zaden system nie widzi stanu baterii laptopa
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    W nowym laptopie Samsung np-r522-as03pl
    (bios LL6) zainstalowalem WinXP SP3 i Win7.

    Niestety zaden z tych systemow nie widzi
    stanu baterii laptopa (caly czas pokazuje 0%).

    Czy laps jest walniety, czy bios nie teges?

  • 2. Data: 2009-12-14 21:42:19
    Temat: Re: Zaden system nie widzi stanu baterii laptopa
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 14 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 14:50 *Q* napisał(a):

    > Czy laps jest walniety, czy bios nie teges?

    A moze jakis soft w stylu "power management" jest potrzebny?

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 3. Data: 2009-12-15 12:11:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-14 22:42, Chichotek pisze:

    > A moze jakis soft w stylu "power management" jest potrzebny?

    Albo stery od płyty głównej w ogóle? ;) Większość użytkowników sprawę
    olewa i jak wszystko działa to zostawia tak jak jest. Z doświadczenia
    wiem, że stery M$ to czasami niezła kicha;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-12-16 09:48:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Albo stery od płyty głównej w ogóle? ;) Większość użytkowników sprawę
    > olewa i jak wszystko działa to zostawia tak jak jest. Z doświadczenia
    > wiem, że stery M$ to czasami niezła kicha;)

    nie wiem dlaczego i jak ale nagle zaczel widziec stan baterii -
    - i pod winxp i pod win7 - przy czym nic nigdzie nie bylo instalowane /
    odinstalowane...

    dziwne...
    a juz szukalem jakichs biosow starszych...